Dit trof ik op de telegraafpag. aan.
Ik denk alleen dat die site overbelast is.Ik kon me nog niet registreren.
lhttp://www.telegraaf.nl/reiskrant/10703956/Japan_biedt_10.000_gratis_vliegreizen_aan.html
Dit trof ik op de telegraafpag. aan.
Ik denk alleen dat die site overbelast is.Ik kon me nog niet registreren.
lhttp://www.telegraaf.nl/reiskrant/10703956/Japan_biedt_10.000_gratis_vliegreizen_aan.html
Nou je komt gewoon uit op een profiel van iemand op Facebook, sorry hoor maar ik denk dat als je je eenmaal kan registreren voor de tickets dat dat via het Japans Bureau voor Toerisme of een ander officiele site en dat dit niet gaat via een facebookprofiel van privé persoon!
Ik kwam later ook op een facebooksite uit.Vlak daarvoor kwam ik op deze site uit.
http://http://www.dannychoo.com/landscape/en/post/all/japan/all/all/all/all/1.html
Maar de site was overbelast en ik kon me niet registreren.
Heb nog even op google gezocht en meedere nieuwssite’s geven ook dit bericht aan.
Het schijnt dat de Japanse regering dit nog moet goedkeuren.
Maar of dit allemaal echt waar is…dat vraag ik me ook af…
Volgens mij begint registratie sowieso pas in 2012, dus er werd aangeraden de website van het Japanse bureau voor toerisme in de gaten te houden.
Dat heb ik ook gelezen.
Het klopt dat dit volgend jaar nog goed gekeurd moet worden door de overheid.
Echter geeft deze Danny Choo aan dat hij samenwerkt met overheidsinstanties en alvast een goed woordje wilt doen voor geinteresseerden op zijn site.
Op de volgende site kun je je interesse tonen, waarna hij probeert de gegevens mee te nemen:
Echter vraag ik mij af of dit haalbaar is gezien de massale aanmeldingen tot dusverre. In ieder moge het hiermee de Japanse overheid duidelijk zijn dat er genoeg animo is.
Als je je registreerd ontvang je updates van Danny zegt hij. Ik heb mij ook opgegeven op zijn site (dus niet de Japanse overheid) dus als ik meer weet dan horen jullie het ook mochten jullie je niet registreren. Probeer het, niet geschoten is altijd mis. Succes!
Probeer het anders via deze link, de andere was voor smartphone:
Succes!
Thank you very much for your interest in visiting Japan.
Recently a number of media outlets have publicized reports about ”Japan offering 10,000 free flights to foreigners”. However, this initiative to be carried out from April 2012 onwards is still under examination for government budgetary approval and is at this moment undecided.
If the initiative is confirmed and put into operation, Japan Tourism Agency will officially announce details on this website. To receive instant notifications on this and more related news, join your local Japan National Tourism Organization on Facebook (Travel Japan - Japan National Tourism Organization (Official Site)) now!
Warning: There have been reports in some countries about acts of fraud related to this media report. The Japanese government has not committed to provide free flight tickets to Japan to anybody. Please be careful not to get caught up in this kind of fraud.
Dit gevonden.
Helaas…
…moet ik toch weer zelf een ticket kopen.
Ja,jammer hè.
Ach,wij hebben vorig weekend ook maar een ticket geboekt.Ik had de kans toch al niet hoog ingeschat om een ticket te winnen.
Ik was de hele actie sowieso al vergeten, dus dat was ook zeker niet de reden dat ik nog niet geboekt heb. Ik ben domweg nog vooral bezig met een eerdere vakantie dit voorjaar. Japan staat pas voor augustus in de planning, en dan deze keer het noorden van Honshu, meer specifiek de matsuri in o.a. Aomori, Akita, Sendai en Hirosaki.
Ik zie dat jij nu ook een aantal van die plaatsen gaat bezoeken, ben heel benieuwd naar je ervaringen daar.
Bedankt voor de update!
Mike 2: yw.
Wizz,ja wij wilden dit keer ook richting het noorden.Deze kant van Japan heeft ook veel moois te bieden.
Ik hou je op de hoogte tegen die tijd.
Voorlopig moeten we eerst volgens de weergoden zien te overwinteren.Had gehoopt dat het niet meer zou komen,maar helaas…
En ik mag ook weer mee met Colombientje :cheer:
Of gaat ze nu met mij mee? :wereld:
Groeten, Jan