Jan. 2012 reizen met de auto

Hallo!

Ik ben Dianne en word deze maand 22 jaar. Ik ben op zoek naar iemand die met me mee gaat een avontuur door de wereld te maken ergens in januari 2013. Voor ongeveer 3/4 maanden en als het bevalt nog langer. Het mooiste lijkt mij om een auto te kopen en hiermee op reis te gaan. Met de auto door verschillende landen trekken. Ik heb echt een avontuurlijke reis voor ogen. Slapen bij boeren op het erf, in goedkope hotels, misschien soms wel in de auto en werken om leuke dingen te doen! Op reis zonder regels en tijdsbesef. Genieten van de dingen om je heen en kroegen bij langs en stadjes in. Een soort vakantie avontuur maar daarnaast wel wat werken om alles te kunnen realiseren. Ik heb nog niet veel uitgezocht, maar de reis gaat er sowieso komen. Mocht iemand mijn verhaal aanspreken en serieus te overwegen dit te gaan doen, dan krijg ik graag een reactie.

Groetjes,
Dianne

hallo ,wil je een man of een vrouw meenemen?

Als het klikt maakt me dat niets uit.

Hoi Dianne,

dat klinkt precies als de reis die ik zou willen maken.

Rolf

Dat zijn dé vakanties. Alleen werk vinden in een land met veel werkeloosheid lijkt opzich al een full-time baan. Maar wel echt gaaf! Fuck luxe, Globe tracking! :wereld: