Jakarta -Bali - Lombok en Gili eilanden 20 december / 8 januari

Hi iedereen,

Mijn naam is Jonathan en ben 32j oud. Ben afkomstig uit vlaams brabant en eindejaar ga ik rond trekken in Indonesië. Doelen zijn Jakarta, Bali, Lombok en de Gili eilanden. Ben op zoek naar iemand of groep wie zin heeft om mee te trekken of eventuele voorstellen heeft om mee te gaan. Doel is om zoveel mogelijk gezien te hebben zowel op zelfstandige basis als met gids.

Mvg

Jonathan

Hoi Jonathan,

Rond die tijd ben ik daar ook. Ik kom op 15 december aan in Jakarta en blijf 3,5 week in Indonesië. De eerste twee weken reis ik met een vriendin tot Bali, daarna ga ik alleen verder. Ik ben eigenlijk hetzelfde van plan. Over mijzelf: ik kom uit Noord-Brabant en ben 37 jaar. Ik ben dol op reizen en houd ervan veel te ondernemen. Wellicht kunnen we een stukje samen reizen.

Groetjes Jelka

Hey Jelka,

Bedankt om je reactie. Een deel samen reizen spreekt me wel aan. Stuur je gegevens door in een privé berichtje en ik neem met jou contact op.
Dit forum werkt niet al te best en jou een privé berichtje sturen komt er blijkbaar niet door :frowning:
( e-mail )

Mvg

Jonathan

Ik zit van 30 november tm 26 december in Bali
Geen flauw idee en totaal geen planning… Dus wie weet valt er ergens te meeten!

Ik ben trouwens 24 jaar en ga 5 maandjes door Azie rondreizen waarbij ik per 6 nov start in China

best excursie op bali via www.baligids.nl veel goedkoper met hoog kwaliteit, veel leerzaam.de route voor de excursie is meer via binnenland om mooie natuur te vinden.hij spreekt goed nederlands

Via Wereldwijzer app