3 weken Java, Bali en Gili's

Ik ben Anita (23jaar) en op dit moment reis ik met 2 vriendinnen door Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos. Op 2 november gaan zij weer terug naar Nederland en wil ik graag Indonesië zien! Mijn voorkeur gaat uit naar Java, Bali en een of meerdere gili eilanden. Mijn vlucht naar Nederland staat op 30 november vanaf Bangkok. Dus ik heb bijna een maand (van 2-30nov.) over om deze bestemmingen te bezoeken. Samen reizen bevalt me erg goed dus zou de reis naar Indonesië ook graag met iemand samen doen. Heb jij soortgelijke reisplannen stuur dan even een berichtje

P.s. Maleisië vind ik ook nog steeds een goede optie om in de maand november te doen, dus als iemand daar plannen voor heeft is een berichtje ook welkom!

Hey!

Ik ben Selma en 23 jaar ik vertrek 25 oktober naar Zuid Oost Azië alleen. Ik begin in Bali, trek 9 december door naar Kuala Lumpur om te trekken door Maleisië. Vervolgens vier ik oud en nieuw in Zuid-Thailand en ga ik naar boven reizen tot 8 maart met een uitstapje naar Laos of Cambodja.

Misschien lijkt het je leuk om een deel samen te doen!?

Let me know,

groetjes,

Selma

Hee Selma,

Leuke route ga je doen! Ik ben in dezelfde periode in Bali inderdaad. Maar vroeg me af ga jij ook naar Java? Lijkt me leuk om elkaar daar te zien en een deel samen te doen. Dan zal ik namelijk van ongeveer 3nov t/m 28nov in Java/Bali zijn.

Groetjes!
Anita

Hi Anita,

Ik lees dit nu en ben erg benieuwd of jullie elkaar hebben gevonden.
Zelf ben in nu op Bali, Sanur en vertrek morgen of de dag erna naar Nusa Lembongan.
Ik vind het altijd leuk om mede reizigers te ontmoeten maar als je gewoon wat tips wil kun je me altijd vragen.

Gr, Jeroen