Java & Bali - 11/9 tot 29/9 2010

Hi,

Ik ben benieuwd of er iemand is die op zoek is naar een reismaatje voor de periode van 11/9 tot 29/9 in Java & Bali. Onverwacht kan mijn vriendin niet mee op de geplande vakantie naar Indonesie. Ik zou het leuk vinden om (eventueel gedeeltelijk) met iemand samen te reizen. Ticket (Emirates) is over te nemen a 600,- euro.

Mijn plan is vanuit Jakarta door Java richting Bali te reizen en via een vliegreis naar Jakarta weer terug naar NL. Of andersom, vanuit Jakarta door te vliegen naar Bali en vanuit daar door Java naar Jakarta.

Ik kom zelf uit omgeving Amsterdam, 29 jaar. Veel landen bezocht, dit is de 2e x dat ik een backpack reis maak. In januari 2009 in Thailand aan de Birmeze grens gezeten en via de gebruikelijke backpack plaatsen door Thailand in het noorden de grens overgestoken naar Laos en vervolgens tot aan de grens van China gereisd. Goed ervaren!!

Groetjes, Anne

hoi anne,

ik zag je berichtje, ik ga zelf naar borneo en bali in september t/m 4-10 ik ben in bali van 16t/m 4 oktober misschien dat we daar kunnen meeten?

ik hoor het wel.

groeten Pieter

Hoi Anne,

Ik vieg op 6 september voor 3 weken naar Bali. Mijn plan is om vanaf Bali naar Yogya te vliegen om daar een aantal dagen te verblijven en dan terug naar Bali. Het wordt ook mijn tweede keer back packen, alleen de eerste keer alleen. Mijn vriendin heeft afgezegd, dus besloot ik lekker alleen op pad te gaan. Eerste reis was ook in Thailand, toevallig ook januari 2009 :slight_smile:

Ik hoor wel!

Groetjes,
Suzanne

Hoi Suzanne!

Thx voor je mailtje! Leuke plannen heb je. Inmiddels hier en daar wat uitgezet en zijn de plannen om met een goede vriendin die op wereldreis is te meeten. Ik verwacht dat wij vanaf de 24e op Bali zijn. Altijd leuk om even te meeten… Wat jou ook leuk lijkt?!

Groetjes, Anne