Reisgenootje gezocht voor Java, Bali

Hi Allemaal,

Ik ben 22 jaar en zit nu op Java. Ik blijf nog bijna zo’n 2 maanden op Java en Bali.
Ik zou het leuk vinden om met iemand te kunnen reizen. Zit nu nog in Jakarta maar wil maandag (06-04-09) naar Bandung. Vanuit daar langzaam aan naar Bali. Lijkt het je wat, mail gerust!

Groetjes,

Saskia

Hoi Saskia,

Waarschijnlijk ga ik in de derde week van mei richting Bali/Java, maar het staat een beetje op losse schroeven. Ik wil liever niet in mijn eentje over Java reizen (ik ben 19), vandaar dat ik op zoek ga naar een reismaatje.
Hoe staat het er nu mee? Waar ben je ondertussen, of ben je alweer terug?

Laat maar even weten, ik ben benieuwd waar je mee bezig bent en hoe je het ervaart!

Groetjes,
Anne-Fleur

Hi Anne-Fleur,

Zit inmiddels op Bali want vond Java niet zo leuk en zeker niet in m’n eentje. Liep daar ook alleen in lange broeken om zo veel mogelijk geroep te voorkomen. Echt belachelijk eigenlijk…
Bali is wel echt helemaal te gek. Ik ga komende week naar Sanur en daarna een klein weekje naar Nusa Lembongan om te leren duiken. 28 mei moet (helaas) het land uit. Zit nog te bedenken of ik dan weer terug ga naar Bali of dat ik een maandje in Maleisie ga doorbrengen. Lombok stond ook op mijn lijstje maar lijkt mij niet verstandig dit alleen te doen. Toerisme is wat achteruit gelopen en reizen daar is weer wat lastiger dan op Bali. Is een stapje terug zeg maar.

Nou als je meer wilt weten of mee wilt naar Maleisie :wink: dan hoor ik wel weer van je! saskiadoorn@gmail.com is mijn emailadres, mailen kan dus ook!

Groetjes,

Saskia en veel succes met bedenken wat je wilt gaan doen!:chin: