Jakarta 23 januari 2015, wie wil samen starten?

Ha allemaal!

Het lijkt me leuk om mijn reis van 3 weken samen met een reisgenoot te beginnen - en als het heel erg bevalt misschien ook af te maken?

Ik ben 29, heb in 2013 een half jaar vrijwilligerswerk gedaan en gereisd in India en Zuid-Afrika en ik werk nu als psycholoog in Nijmegen. Ik hou van natuur, andere culturen, kunst en een beetje buiten de gebaande paden treden… Puntje is mijn (gebroken) knie, die me weerhoudt van lange trekkings of veel lopen in het algemeen. Helaas moet ik dus wat minder avontuurlijk zijn dan ik zou willen, maar ik hou gelukkig ook van rustig aan doen, genieten van de zon en lekker eten. Bovendien ben ik hard aan het trainen om mijn beenspieren een beetje op peil te krijgen voor vertrek (want ik wil toch in elk geval 1 vulkaan op).

Wie heeft er zin om met mij de eerste dagen/week te wennen aan Indonesië, samen weg te komen uit Jakarta en op weg te gaan naar (bijv) Yogyakarta?

Zelf ben ik van plan om daarna richting Bali en Lombok, en misschien de Gili eilanden te gaan, maar als jij iets anders in gedachten hebt: geen probleem. Dan gaan we ieder onze eigen weg. Of misschien inspireer je me wel tot een andere route?

Ik ben benieuwd!

Ilse

Hoi Ilse,

Al een reispartner gevonden?

Hoi Shana,

Nee nog niet, ga je ook naar Jakarta?

Groetjes Ilse

Hoi Ilse,

Nee, andere planning gemaakt. Thank u voor het beantwoorden.
Jij veel plezier ^_^.

Groetjes,

arshaan

Ik vertrek begin april naar Bali via Jakarta. Maar 3 weken is mij momenteel te lang, ik ga voor 10 dagen omdat ik dit jaar nog andere reizen wil gaan doen.

Hoi Bart, misschien had je het gemist, maar ik vertrek morgen en kom vrijdag aan… april ga ik niet halen :slight_smile: veel plezier straks!

Fijne reis. Kun je me nog vertellen via welke site je een ticket geboekt hebt en hoeveel je betaald hebt?

Ik heb gebruik gemaakt van de werelddealweken van klm, ticket was 600 euro ongeveer