Hallo iedereen,
Ik ben van plan om het komende (school)jaar rond september/oktober zo’n 6 tot 8 maanden naar Australië te gaan. Het liefst zou ik gaan werken op een ranch, ik heb niet veel ervaring maar rijd wel paard, heb veel energie en ben dol op beestjes.
Als ik op internet zoek kan ik niet echt werk adressen vinden waar je nu al mee in contact kan komen, alleen dingen zoals de Jackaroo&Jillaroo cursussen ed.
De vragen die ik nog steed heb en waarvan ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden zijn:
-Zijn dit soort 5daagse J&J cursussen nuttig? geven ze je een pré of heb je er bij het zoeken van een echt baantje daarna toch niet zoveel aan? (scheelt dan toch weer 300 euro ofzo)
-Is het de komende tijd wel te doen om als WH-visa student een baan te vinden? (met de kredietcrisis enzo)
-Hoe groot zou mijn budget verstandigerwijs moeten zijn?
(Ik ben niet van plan om buitensporige dingen te gaan doen of heel erg veel te reizen en heb een logeeradres in Sydney voor de eerste 2 weekjes)
Ook zou ik het fantastisch vinden als iemand mij kan vertellen over de eigen ervaringen, tips en/of contact adressen voor farms ed.
Heel erg bedankt alvast,
Alletta