Mijn naam is davey Wirix en afkomstig uit België (Limburg), ik ben momenteel 21 jaar en heb de droom om Australië rond te trekken. Aangezien ik een sociaal type ben en iemand die die graag amuseert ben ik op zoek naar een leuke toffe reisgenoot(ten) , die het zien zitten om een jaar mee rond te trekken.
Concrete plannen heb ik niet maar ik wil er wel gaan werken en reizen!!
Leren surfen, duiken in het Reef, skydiven,… noem maar op.
Om dit gemakkelijker te maken zou ik ginder liefst een busje of camper willen huren en zo het land mee te bezichtigen;
Hoe gaat het met je reisplannen. ik ben van plan om volgend jaar een jaar vertrekken naar australie. Het zou leuk zijn om idd een reispartner te hebben en als het bevalt voor een jaar lang.
Liefst trek ik ook met me eigen auto/ camper door het land. Veel meer vrijheid.
Ik moet nog beginnen met alle plannen maken en vroeg me af of je miss kon helpen.
Ik ben ook afkomstig van belgie, limburg (beringen) en ik vertrek ook rond mei/juni naar australie voor 9maanden voor te werken en reizen… mss kunnen we wel samen vanalles gaan doen…
Let me know…
Ik zelf vlieg eind juli naar Melbourne en wil graag vanuit daar richting Sydney. Daar wil ik natuurlijk van alles zien en vervolgens wil ik doorreizen naar de Gold Coast. Misschien kunnen we een gedeelte samen doen? Of dat jij tegen die tijd ook toevallig in Melbourne bent?
Hallo iedereen uit dit forum! Ik ben Jesse Denijs en net tijdje terug uit Australie. Ik heb hier een jaar prachtig rond getrokken in mijn bus. Echt een geweldige reis gehad en echt alles gezien. Als je het mij vraagt de beste manier van reizen in je eigen camper. Mocht iemand interesse hebben voor nog wat informatie over zoiets of over het kopen van mijn busje, let me know! Ik kan je er alles over vertellen.