Italië, half sept. 2011 15 dgn. Rome/Napels en omgeving

Hallo welk man/vrouw heeft zin om mee te gaan naar Italië ik heb een vlucht op 15 sept. tot 1okt. en wil langzaam afzakken naar Napels en het mooie zuiden ervaren qua cultuur/natuur/lekker nazomeren op een strand en heerlijk Italiaans eten. Slapen in B&B of via hostelworld (blijft het betaalbaar)
Ik ben een aktive 50er vrouw die veel reist en nogal makkelijk is, hoef geen luxe en zijn er fietsen dan is dat ook een fijn vervoersmiddel. Open voor vanalles. Lijkt het je wat reageer en dan kunnen we wat afspreken, ik woon in Haarlem, hoor graag van je, Djoewie

Hey, ik ben afgelopen zomer in Italie geweest en ben daar op eigen houtje gaan rondtrekken. als je in Naples bent zou ik sowieso voor het hostel fabric gaan. als je vanaf het treinstation naar rechts loopt (lichtelijk uphill) en je slaat dan af naar links om vervolgens de hele elle lange straat naar beneden te lopen. dan sla je net voor de grote rotonde af naar rechts en daar vind je als je het winkelsteegje in wandeld het coolste hostel van Naples. In Rome raad ik je aan om voor een camping net buiten de stad te kiezen. check hostelworld of hostelbookers en je vindt de camping die ik bedoel. naast deze bom aan info raad ik je sterk aan ook een bezoekje te brengen aan Cinque Terre, het mooiste wat ik in Italie ben tegen gekomen! als je nog langs florance zou reizen let daar op met het boeken van hostels, ik belanden op een gezinscamping waar alles prijzig was, de backpackers in de kelder sliepen en om 9 uur 'sochtens uit hun bed werden gerammeld door de chagie schoonmaak chick. daarnaast kon je amper buiten het campingterrein komen door het zeer onaangenamen busschema! have fun! :wereld:

leuk dat je reageert met deze info, en inderdaad ben ik ook iemand die via hostelworld zijn kamers zoekt, Ga in Juni naar Rome en slaap inderdaad op een camping in een huisje via Hostelclub. Ik zal je tips opschrijven voor Napels, nu nog een gezellige reisgenoot/e dan wordt het nog leuker de voorbereidingen en vakantie, doei