Beste mensen,
Wij gaan altijd een maand naar Azië.
Niet voor een rondreis maar een strandvakantie, nu zijn we al wel op Bali geweest en hebben dit als zeer prettig ervaren.
Zal dit ook het geval zijn op lombok?
Graag hoor ik dit van jullie.
Groeten Heidi
Beste Heidi,
Weet niet wat voor een strandvakantie je zoekt en of je Lonbok incl. De gilieilanden bedoelt. Het toeristische gedeelte van Lombok is niet heel boeiend muv de Gilieilanden. Omgeving Kuta heb je wel hele mooie niet toeristische stranden. Fijne vakantie
Beste K81,
Bedankt voor je reactie.
Ik ben idd niet echt duidelijk in mn vraag, ik bedoel eigelijk dat we op 1 plek blijven en het dan wel fijn is om met een scooter rond te rijden.
Kan dit op Lombok en is dat veilig?
Las namelijk dat er meer corruptie is in Lombok dan Bali.
Groeten Heidi
Waar verblijven jullie op Lonbok? Sengigi? Ik heb zelf geen ervaring met het rondrijden op een scooter op Lonbok. Het is iig niet te vergelijken met Bali. Met een privechauffeur kun je wel een mooie trip maken naar de Watervallen etc. Persoonlijk zou ik mij denk ik geen maand kunnen vermaken op Lonbok zonder de Gili’s.
beste Heidi,
Ik ben in november 2012 op Lombok geweest. het is een klein eiland. Je kunt echter ook heel makkelijk vanaf Lombok naar andere eilandjes varen, zoals de Gili-eilanden. Gili Meno vond ik prachtig, idyllisch en nog heerlijk rustig. En als het je alleen gaat om zonnen, lekker eten enzo dan lijkt me dat voldoende. Je kunt ook makkelijk met de ferry naar Sumbawa. Succes! groeten, Lyda