Ik ga op een wereldreis maar ik gaat eerst allemaal kouden landen bezoeken. Dus veel warme kleding. Maar ik stop ook nog in Hong Kong… Dus zat ik het zo te denken om mijn (zomer)kleding in Hong Kong, want daarna ga ik naar Australië voor 3 maanden! Dus kortom is het verstandig om mijn (zomer) kleding te kopen in Hong Kong of in Australië??? Let op!!! Ik ben 2.06 dus ik weet niet hoe het daar met de maten zit :P.
Ik ben ‘maar’ 1.87 (en vrouw), en mijn lukte het niet in China om broeken te kopen. Allemaal veel te krap en veel te kort! Zelfs met T-shirts had ik moeite, want ook die waren aan de korte kant.
In toeristische gebieden zul je zeker shirts al souvenier kunnen kopen. Daar zit vaak geen model in, de kwaliteit is slecht, maar ze zijn wel goedkoop. Ook in winkels kun je soms van die modeloze shirts vinden. Ik weet alleen niet of deze voor jou niet te kort zijn?
Onder je warme kleding draag je ook vaak een T-shirt (ik tenminste wel), dus je zult nooit helemaal met lege handen zitten. Bovendien kun je overal dingen laten wassen. Je hebt echt niet veel nodig!
Je kunt misschien proberen nu al iets goedkoops uit Hong Kong te bestellen, dan wel de grootste maat die er is, dan kan je een beetje kijken of het eventueel gaat passen als je het daar koopt.
Hier staan een aantal goeie en goedkope Chinese internetwinkels: