Vanuit tetouan naar tanger let me know Voor mensen met ervaringen…
Bvd,
Nihmet
Vanuit tetouan naar tanger let me know Voor mensen met ervaringen…
Bvd,
Nihmet
ja valt wel mee is een uurtje rijden, maar de weg is door de bergen natuurlijk en als het donker is vind ik persoonlijk de weg wel wat eng zeker door het tegenliggend verkeer qua rijgedrag of door de vrachtwagens ze zijn wel bezig met een autosnelweg te maken dus als je bijna aan tanger komt doe je nog een klein stukje via de snelweg. Ik veronderstel dat de snelweg uitgebreid wordt tot tetouan
Oke bedankt Is het ook duur hoe duur kom je ongeveer uit? En bestaat er ook zoiets van een Abbonemt in Marokko?
a je bedoelde met het openbaar vervoer, wel aangezien ik altijd met de auto daar ben, ben ik niet zo op de hoogte. Ben ook niet zo dol op de bussen in marokko aangezien ze altijd overvolzitten. Maar ik dacht wel dat er een busverbinding bestaat naar tanger en die zal wel niet duur zijn, er bestaat ook een taxipost die speciaal naar tanger rijden maar een ritje is wel tussen de 60 a 100 dirham, dagelijks wordt dit dus een dure grap. er is ook een treintation en die zullen ook wel naar tanger gaan, van busabbonementen ben ik niet op de hoogte.
Ben je van plan om in tetouan te wonen en in tanger te gaan werken ofzo
Jah bedoelde met de openbare vervoer
Nou dat kom ik wel erg duur uit elke dag op en neer… Dan is huren toch nog wel beter…
Het is niet zeker of ik ga,maar als ik ga wil ik in Tanger gaan werken.Ben jij zelf Marokaanse?
misschien kun je dan ook beter in tanger gaan wonen als je daar wilt werken, neen ben geen marokkaanse maar mijn man is een marokkaan en in tetouan zelf hebbben we een vakantiehuis en daar gaan we elk jaar naartoe ben er zelf al 13 keer geweest dus als je een vraagje hebt over tetouan kan ik je altijd helpen veel succes
Jaah aan dat zat ik ook anders te denken Kom ik ook denk ik goedkoper uit Alleen ken ik niemand in Tanger jmmr genoeg…En jaah Tetouan ken ik ook helemaal uit mij duimpie(hihi)
Wel bedankt voor je al je reacties (k)