is bedankt , heeft bedankt

Beste,
ik ben nog nieuw op dit forum,maar hoe werkt het systeem is bedankt en heeft bedankt of waar vindt ik dergelijk info op de site ?
groetjes
frankcheer

1 like

Heel simpel,als er iemand heel nuttige informatie geeft over een vraag die jij hebt gesteld,dan kun je de persoon met de thanks knop bedanken!Dat geld ook voor als iemand een vraag steld en jij reageerd erop,en de persoon is tevreden met de info:dan kan hij jou bedanken,je kunt nooit jezelf bedanken.Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is?Nog veel plezier op het wwz-forum,moest je eventuele vragen hebben over een bepaald land of stad,dan kun jij altijd een topic plaatsen,de mensen zullen je helpen met de glimlach!gegroet:georgessiam.

2 likes

Georgessiam bedankt voor de uitleg.

Indertijd heeft er een kort bericht gestaan in ‘Van de redactie’ en het algemene Reiscafé.

Het is inderdaad om mensen te bedanken die een nuttige reactie hebben gegeven. Voel je vrij om naar eigen inzicht deze bedankjes te geven. Sommige mensen maken er totaal geen gebruik van. Uiteindelijk heeft het verder geen invloed op je account. Ook kun je er geen prijzen mee winnen. :wink:

Via je profiel kun je opzoeken welke posts precies bedankt zijn.

Als je nog vragen hebt, laat maar weten!