IRAN in 2009

Hallo!

Kort en krachtig:
Iran in voorjaar 2009, +/- drie weken.
Backpacken, mooie dingen zien, in de cultuur verdiepen en van de gebaande paden afwijken.
Wie heeft er zin om met mij mee te gaan?

Groet

Joost

Ik ben wel geinteresseerd. Wil je veel plaatsen aandoen?

hey!
iran is een vrij heftig, super gastvrij, mooi en fasinerende land! leuk dat jullie geintresseerd zijn.
Ik heb familie in Iran wonen, en ga ze eind februari voor 2 weken bezoeken. zelf ben ik er al jaren niet geweest. mochten jullie dezelfde tijd daar zijn wil ik jullie wel wat tips geven!
en er gaan geregeld iraanse nederlanders naar iran. ik denk dat t jullie reis een stuk intressanter en leuker maakt om via hen iran te ontdekken… zo duik je ook snel in de cultuur! ik denk dat t anders vrij heftig is!

groet,

Hallo,

Ik vertrek binnenkort 09/02 (tot 1/03) met een hier gevonden reisgenote voor drie weken naar Iran.We denken volgende plaatsen aan te doen:
:
Tehran -met vliegtuig tot Ahvaz( Choqa Zanbil en Shush) , met bus tot Shiraz, Abarqu, Yazd (Chak Chak, Kharanaq, Meybod, Ardakan).
Van Yazd naar Tabas- Garmeh- Na’in - Esfahan - Kashan- Abyaneh - eventueel Qom -Tehran .

Denk je dat dit realistisch is om te doen op drie weken, of wordt het te hectisch?
.
Ik ben nog op zoek naar wat de transportmogelijkheden zijn om te reizen van Yazd naar Tabas, Garmeh (Khur) and Na’in.en dan van Na’ in naar Esfahan.

Alle tips zijn meer dan welkom. Reeds bedankt op voorhand.

Vriendelijke groeten,

Daniël

zijn jullie al geweest? of gaan er nog mensen heen rond augustus?

Hallo,

Ben inderdaad ondertss in Iran geweest, terug sinds 01/03.
Absolute aanrader : prachtige cultuur,natuur en een overweldigende gastvrijheid.
Indien je info wenst , geef maar een seintje.
Alvast een prettige reis gewenst.

Daniël