Wij willen gebruik gaan maken van een I- pad met 3g in Gambia. dat scheelt heel 3 kilo gewicht in de handbagage. Wie heeft er ervaring met internet op I-pad, werkt het? is er een mini simkaart te krijgen?
Alleen ervaring met een simkaart van QCell en die passen niet vanzelf in een iPad. Zou mogelijk kunnen door te knippen. Zullen ze op het hoofdkantoor van QCell ook vast wel kunnen lijkt me…
Maar eigenlijk zou ik niet weten waarom ze geen micro-simkaarten zouden verkopen. Wat dat betreft lopen ze in Gambia niet zo ver achter op hier.
Anders wordt het gebruik maken van Wifi. Ook vrijwel overal verkrijgbaar tegenwoordig! ![]()
Ik heb net een mail naar QCELL gestuurd. als ik daar antwoord op krijg, zet ik het antwoord op dit forum. QCELL en dongel werkte perfect op mijn laptop. wordt vervolgt
:zon02:
Zojuist van een medewerker van QCell antwoord gehad
Hello Customer,
Thank you for the enquiry and interest. If your Ipad have a sim card slot, we would be able to give you Internet access. We sell micro sim cards at all our branches. Or if your Ipad does not have a sim card slot, you can buy a wireless router and data card. We have a bundle deal for only D4950 and it is also available at all our branches. For any further assistance please contact us.
Dus in Gambia hebben ze micro simcards!
Groetjes
Kijk! Dát zijn antwoorden waar we wat mee kunnen! :cheer:
Ondertussen hebben wij al behoorlijk ervaring met internet, zowel op de laptop als op de Ipad.
Met een dongel en laptop duurt het enige minuten voor de verbinding goed werkt, de laptop start namelijk alle programma’s die erop staan op. Al verschillende keren hebben we met de Ipad internet gebruikt ik Gambia. Dit start supersnel op, en is daardoor ook goedkoper in het gebruik dus wij zijn er erg blij mee.