Invoeren/opiumwet medicatie...hoe..??

Hoi allemaal,

Mijn man en ik gaan samen voor 14 dagen naar India.
Wij vertrekken 25 Febr 2010.
Ik ben een gebruiker van geneesmiddelen die onder de Opiumwet vallen.
Ik kan mijn geneesmiddelen niet zomaar meenemen naar het buitenland.
In Europa is een Schengeverklaring voldoende.
In deze verklaring staat wanneer ik in het buitenland ben, hoelang ik daar ben, welke geneesmiddelen ik gebruik, hoe veel ik mee heb voor deze periode enz enz.
Deze verklaring moet ook worden getekend door een huisarts of een Psychiater.
Maar voor India heb ik geen Schengeverklaring nodig maar een andere verklaring.
Het volgende vond ik via Google:

**Buiten het Schengengebied
**Reist u naar een land buiten het zogenoemde Schengengebied, dan hebt u daarvoor toestemming nodig van de ambassade of het consulaat van het betreffende land in Nederland. Om die toestemming te krijgen is tenminste een verklaring nodig van uw arts. Pas wanneer u over de verklaring van uw arts beschikt, neemt u contact op met de ambassade of het consulaat van het land dat u gaat bezoeken.

Nu is mijn vraag of iemand welk verklaring ik moet hebben naar India voor de medicatie…?
Hoe heet deze verklaring…??
Ik heb al verschillende afdelingen gebeld, de dokter de GGD GGZ zelfs het consulaat.
Ze komen allemaal met een medisch paspoort, maar dat is het dus niet.
Want als ik word aangehouden bij de controle en ik kom aan met een Medisch paspoort kunnen ze me gewoon aanhouden wegens drugs bezit.

Ik hoop dat iemand hier me kan helpen.
En weet hoe deze verklaring heet.
Zodat ik bij de huisarts kan zeggen “Ik wil een … verklaring voor India, zodat ik om toestemming kan vragen bij de Ambasade zodat ik mijn medicatie legaal het land in krijg”

Al vast bedankt voor de reactie.

Gr Medha