ik ben Japie57
ik heb de ziekte a.l.s. daardoor zit ik meestal in een rolstoel, wie heeft er tips over europa en ook aziè het liefst huur ik een huis ingericht voor invalide mensen>>>
groetjes van Japie
ik ben Japie57
ik heb de ziekte a.l.s. daardoor zit ik meestal in een rolstoel, wie heeft er tips over europa en ook aziè het liefst huur ik een huis ingericht voor invalide mensen>>>
groetjes van Japie
Hoi Japie,
ik ben ook invalide, ik vroeg me af heb je al aan een georganiseerde reis gedacht. OF denk je aan op stap gaan met een begeleider. Zelf zou ik graag nog minimaal een week in Europa willen reizen, maar i k kan je rolstoel niet duwen, want ik zit er zelf ook in. Heb je geen elektirsche? Een huis huren, waarom niet een week je in een goed hotel? Daar is toch ook niks mis mee.
groetjes,
Vrijevlinder
Hallo Vrijbuiter
leuk dat je reageerde, ik heb nu een proef model electrisch het wachte is op de echte, ik wacht nog een beetje op goed weer, ben jij een vrouw of een man, niet dat het me uitmaakt, ik heb een schat van een vrouw en dat blijft zo. misschien kunnen we elkaar goede tips geven ik woon in het westen, en ben altijd vrolijk.
mvgr. Japie