introductie van n.simon85

:ITALY:
Hallo iedereen,

Ik ben Nathalie, 20 jaar en woon gewoon in Nederland. Om precies te zijn in Heerlen, gelegen in zuid-limburg. Ik volg de opleiding horecaondernemer /-manager. Ik werk al bijna 4 jaar in de horeca. Op dit moment ben ik werkzaam in Hotel Winselerhof Restaurant Pirandello(italiaans restaurant, en geen pizzahut!! haha). Ik werk daar in de bediening.

Ik wil deze zomer HEEL graag naar Rome. Rome moet echt supermooi zijn als ik anderen moet geloven(en dat doe ik :)). De cultuur en de geweldige architectuur zou ik graag zelf willen zien en beleven. De mooie steden, de ontieglijk oude en mooie gebouwen…
Een vriendin van mij is half italiaans, en haar vriend is helemaal italiaans. Hij komt uit Sardena(Sardinie). Ze spreken bijna alleen italiaans met elkaar. Ik vind het echt een geweldig mooie taal. Ik wil zelf ook italiaans leren. Ik leer ook andere italianen door hun kennen. En dat bezorgd ons errug leuke avonden en dagen. Want in Italie zijn natuurlijk ook erg veel mooie mannen.:slight_smile:

Nu het volgende…
Aangezien ik dus in de horeca werk en me dat heel goed bevald, zou ik heel graag een zomervakantiebaantje in Rome willen. Het lijkt me echt een geweldige ervaring om werkervaring in Rome op te doen.
Ik ben dus op zoek naar een zomervakantiebaantje in Rome.
Als jullie tips voor me hebben dan zijn die uiteraard van harte welkom!

Tot zoverre even mijn verhaaltje…
Er komt snel een vervolg…

Ciao!!