Zomervakantiebaantje In Rome Gezocht!!!

Ik ben op zoek naar een zomervakantiebaantje in Rome. Het liefst in de horeca!! Ik volg de opleiding horecamanagement. En heb bijna alleen maar ervaring in de betere horecabedrijven.
Wie heeft tips voor me???

Dit heeft mij ook altijd erg leuk geleken (maar nog steeds niet gedaan)
Ik ben dus erg benieuwd naar de reacties op je vraag!!!
Succes!

(Ik weet niet of je goed italiaans spreek, anders kan je het eens via een italiaanse vvv o.i.d. proberen)

L.S.

Gewoon hotels in Roma , ongevraagd, een sollicitatie brief sturen (wel in het Italiaans hoor) In de zomermaanden is er een tekort aan mensen die (minstens een beetje) Italiaans, maar goed Engels, Duits, Nederlands spreken.

Verder verwijs ik naar de subrubriek hier:
TrovaLavora (JeVindtWerk)

Onder je sollicitatie-brief schrijf je altijd:
Distitinti Saluti (Met de Meeste Hoogachting)

Ciao Arturo!

Bedankt voor je reactie. Ik werk op dit moment ook in een hotel/restaurant(italiaans). En onze wijnen komen uit Italie, die wijnleverancier levert in heel veel plekken in Italie wijnen, ook in Rome en Milaan. Dus veel connecties. Dus hij kan ook hoop ik wat voor me betekenen. Zijn ook goed aangeschreven hotels en restaurants(net als waar ik werk:)). Dus ik ben benieuwd.
En met die sollicitatiebrief in het Italiaans. Gelukkig is een vriendin van me half Italiaans, dus die kan de brief voor me vertalen. En ik wil voor de zomer een minstens een basis van de Italiaanse taal beheersen. Maar bedankt, ben blij dat er iemand reageerd.

Ciao ciao!!