Interrailmaatje(s) Europa zomer 2015

Hallo reizigers,

Ik ben Nienke 19 jaar oud. Het lijkt me super tof om deze zomer een rondreis te maken door Europa. Dit wil ik graag met de trein doen omdat ik van plan ben om verschillende steden/landen te bezoeken.
Ik vind het super leuk om een leuke stad te bezoeken lekker te eten, en af en toe naar een leuk café of festival te gaan.
Mij komt juli het beste uit en ben van plan om 10/20 dagen weg te gaan.

Hey Nienke,
Je bericht spreekt me erg aan! Op dit moment ben ik een beetje zoekende naar een geschikte reis tijdens mijn zomer vakantie en zit ik ook te denken aan interrail. Welke landen ben je van plan om te gaan bezoeken?

Hey,
Ik heb nog geen vast plan maar ik zit te denken aan Spanje, Italië, Griekenland Frankrijk.

Groetjes Nienke

Hoi Nienke,

Las je bericht en die spreekt me wel aan! Heb zelf jaren terug ook geinterraild door oostenrijk wat mooi was. Wil graag nieuwe landen ontdekken. Ik ben Arjan en 25 jaar. Wil je meer weten mail me gerust.

groetjes, Arjan :dag:

Hee Nienke (en Tosca en Arjan),

Ik zou ook graag komende zomer willen interrailen, maar met meerdere lijkt me wel leuker/prettiger. Dus als jij/jullie wil(len) heb ik eventueel interesse om te kijken of we samen kunnen gaan. Ik ben overigens een man van 20.
Juli schikt mij ook prima i.v.m. school; alleen jammer dat ik dan de tour de france zou moeten missen;).
Verder sta ik in principe voor alle landen wel open, zolang we er maar iets leuks van maken:).

Ik hoor het wel.

Jori

Hey,
Supertof!
Mij komt eind juli het beste uit!
Hebben jullie nog wensen qua landen?

hoi, ik ben eline, bijna 19 en zou het ook wel zien zitten om mee te gaan indien de prijs niet te hoog ligt :slight_smile:

Hallo,
Voor mij is heel de maand juli prima; geen school en op het werk kan ik het allemaal volledig zelf invullen:).
Ik vind alle landen plezant, maar als ik voorkeuren moet geven: Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Spanje en/of Slovenië.
Ik weet niet hoe het met de anderen zit?

Hallo,

Mijn naam is Rosanne ik ben 25, ik had ook een berichtje over interrailen geplaats. Ik zou graag aansluiten!

Groetjes Rosanne

Hallo allemaal,
Leuk dat iedereen zin heeft om te gaan interrailen. Zelf wil ik overal wel naartoe, mijn voorkeur gaat vooral uit naar Italië, Kroatië, maar ook Scandinavië lijkt me interessant want daar ben ik nog nooit geweest…