Interrailen door Europa ZOMER '14

Hello guys! Ik ben Gert, 23 jaar en ben op zoek naar een aantal mensen die aankomende zomer een aantal weken door Europa (via de trein) willen trekken met de backpack :slight_smile: Ik ben afgelopen 2 jaar op vakantie geweest met Mambo (jongeren reisorganisatie) Ik wilde dit jaar graag weer met hun gaan, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk niet het budget ga hebben voor zo’n vakantie. Dus ben voornamelijk opzoek naar mensen die ook een beetje een beperkt budget hebben en willen proberen zo goedkoop mogelijk te reizen en overnachten. Liefst ben ik op zoek naar meerdere mensen die mee willen gaan. Een groepje van ongeveer 6 mensen lijkt me helemaal leuk :slight_smile:

Iets over mij: ik studeer in het dagelijks leven aan de Universiteit van Utrecht, waar ik sinds kort ook woon. In het dagelijks leven geniet ik van het studentenleven, werk ik als postbode, kijk ik graag een serie of film, hou ik erg van muziek en ben ook altijd te porren voor een overheerlijke (alcoholische) versnapering.

Ik hoor wel of er mensen zijn die hier interesse in hebben.

Groetjes,

Gert

*kick

Eventueel geinteresseerd.

Man, Herentals, België, 26 jaar. Eerder al interrail ervaring (enkele jaren geleden).

Hoe beperkt is je budget