Interrailen 13 - 26 augustus

Hoi allemaal!

Tussen 13 en 26 augustus willen Manon en ik (we hebben elkaar via dit forum leren kennen) 8 tot 10 dagen gaan interrailen richting Oost-Europa (denk Praag, Boedapast, Hongarije, Bulgarije). We zouden alleen graag met wat meer mensen gaan: hoe meer zielen hoe meer vreugd! We zijn trouwens 20 en 23.
Dus ben jij de regen inmiddels ook zat en wil je er nog even tussenuit deze zomer: reageer dan!

Hoi Linneke,

Ik las je oproepje op wereldwijzer.nl. Erg leuk en spontaan initiatief!

Ik heb vanaf 10 augustus 2 weken vrij van mijn werk. Ik wil eigenlijk niet thuis zitten, niets voor mij! En zoals je in je oproepje min of meer al zei; Nederland verregent!!!

Ik ben op zoek naar iets aparts, iets wat ik nooit eerder heb gedaan. Ik had wel eens iets gehoord over interrailen. Dus ik ben via via eens wat gaan zoeken. Toen kwam ik bij jouw advertentie terecht.

Ik heb eerder dit jaar een reisgenootje gevonden waarmee in naar Griekenland zou gaan. Alles was geregeld en het klikte goed. Alleen zij kreeg een relatie en kon het niet meer opbrengen om samen met mij weg te gaan. Helaas. Vakantie is gecancelled. Dat is ook de reden waarom ik voor het eerst in mijn leven op dit moment nog geen vakantie heb geboekt of geregeld.

Ik ben een jongen van 26 jaar en ik woon in Hoogeveen (Drenthe). Ik ben dol op humor. Ik kan van mezelf zeggen dat ik makkelijk in de omgang met mensen ben (ook onbekenden). Ik mag graag leuke dingen doen en ik sta open voor alles. Ik probeer altijd van het leven te genieten. En als je echt wilt weten waar je het meest van kunt genieten dan moet je ook zo veel mogelijk dingen doen in je leven! Daar ben ik dus druk mee bezig! Haha.

Ik ben verder iemand die ruime interesses heeft. Ik mag graag op vakantie gaan, met vrienden stappen, films kijken, nieuwe mensen leren kennen etc. Ik ben verder actief met zaalvoetbal en sinds kort salsa-dansen. Naast mijn werk doe ik ook nog wat vrijwilligerswerk.