Interrail

Hoi! Ik ben Kirsten, 18 jaar en student in Maastricht. Ik zou ontzettend graag een interrail ticket willen kopen voor de zomer om door Europa te reizen. Waarschijnlijk voor 22 dagen of voor een maand. Er mist enkel nog een gezellig reisgenootje. Ik heb geen voorkeur voor een meisje of een jongen! Heb je hetzelfde plan als mij, laat het me weten !

H

Hallo Kirsten,

Ik heb zelf ook een oproep geplaatst op andere forums. Dit is mijn advertentie:

Hee,
Ik ben Peter, 18e jarige student, en zoek een reisgenoot/reisgenote die deze zomer tussen 15 Juli en 2 Septermber met mij 3 weken of een maand door europa wil interrailen.
Ik heb al een aantal steden op mijn lijstje gezet die ik graag wil bezoeken:
Berlijn, Praag, Auschwitz bezoeken, Venetie, Rome, Pisa, Parijs
In Budapest is van 6 tot 13 Augustus het Sziget festival en daar zou ik ook wel een kijkje willen nemen tijdens die week ( Ik wil niet naar het festival, maar in die week zijn er veel Nederlanders in Budapest)
Verder zou ik ook nog graag Oekraïne in willen gaan. (Ondanks dat daar het interrailticket niet geldig is.)
Ik sta open voor andere suggesties en steden.
De enige eis die ik aan mijn reisgenoot/reisgenote stel is dat je in mijn leeftijdscategorie zit.
Lijkt het je leuk om met mij Europa te verkennen of heb je vragen, stuur dan een mailtje naar Peterl1993@live.nl of laat een reactie achter.
Ik zal z.s.m contact met je opnemen.
Peter

Alle bestemmingen e.d. zijn bespreekbaar, als je het leuk lijkt laat dan wat van je horen. :slight_smile: Komt de data jou trouwens uit? Ik studeer trouwens in Zwolle.

Peter.