Interrail Europa 2013 voor een maand

Hoi Allemaal,

Ik zou graag dit jaar weer een interrailreis willen maken, maar het lijkt me gezelliger om het samen met iemand te doen dus vandaar mijn oproep hier. Ik heb 2 keer eerder alleen gereisd, maar samen is toch leuker. Mijn plan is om een maand te gaan en het liefste in de maand juni (juli kan ik niet, eventueel augustus zou wel kunnen). Ik zoek iemand die ook van plan is of het leuk zou vinden om voor een maand te gaan interrailen door Europa. Ik zou graag als eerste stop Luxemburg aandoen en dan verder naar beneden zakken. Ik heb veel door Zuid-oost Europa gereisd (ook met trein), en vind het nu tijd voor een andere regio, al vind ik het nog altijd leuk om daar weer heen te gaan voor een paar dagen (niet hele maand). Als iemand een ander idee heeft dan hoor ik dat ook graag. Lijkt me leuk om samen tot een reis te komen.
Ik hou erg van reizen, vooral met de trein. Ik hou ook van afwisseling, dus niet alleen maar grote steden, ik vind het ook leuk om naar kleinere plaatsen te gaan, of af en toe naar het strand of ergens te wandelen, fietsen, zwemmen, peddelen… Ben voor veel dingen in.
Ik ben benieuwd naar de reacties!

Groetjes Sandra (23 j)

Hallo Sandra,

Wat leuk dat je dit wilt gaan doen!
Zelf heb ik hier veel over lopen denken om te doen, maar nooit de stap gezet.
Kan jij alleen in de maand juni? Want heb wel interesse om mee te gaan, maar ik werk in de toeristische sector en kan van juni t/m augustus geen vakantie opnemen!

Groetjes
Naomi (22j)

Hoi Naomi,

Bedankt voor je reactie!
IK zou ook september/oktober kunnen, mei weet ik nog niet zeker! Ik zou toch graag met wat beter weer reizen (niet dat je daar invloed op hebt maar ik vind dan november weer te laat, ik zou dan bijv. half september weggaan t/m half oktober ofzo)
Laat maar weten!

Groetjes Sandra