Ik ga 3 maanden naar Phils, Graag had ik geweten of de Internet kabel hetzelfde is daar als in Belgie om laptop te gebruiken !
Groetjes Jozef
Ik ga 3 maanden naar Phils, Graag had ik geweten of de Internet kabel hetzelfde is daar als in Belgie om laptop te gebruiken !
Groetjes Jozef
@JeffBell,
ik weet niet of je er al bent maar het internet hier is wel hetzelfde als Belgie. Ze hebben hier ook DSL
ALLEEN JIJ ZULT DAAR GEEN GEBRUIK VAN KUNNEN MAKEN.
Om een dsl aansluiting te krijgen moet je een resident adres hebben. Je je moet min een 13A visum hebben en een vast adres.
Je kan wel gebruik make van een soort stik op de USB met prepaid systeem
Bv Globe kan je bv SUPERSURF220 voor 5 dagen zoveel surfen als je maar wilt, alleen is de lijn dan traag en is streaming haast niet tedoen. Ook de plaats doet er veel aan. In groot steden en in vakantie centra zoals Manila, Cebu of Boracy gaat dat wel redelijk goed.
Sun, smart en Globe hebben zo een systeem.
Wat best is durf ik niet zeggen, als ik in een bureel ga van smart of Globe zeg ikelke keer moest jullie in Belgie zitten op 2 maand ben je falliet want al je klanten zouden weglopen.
Spijtig hier kan je niet er is niets anders.
Mailen lukt bv wel. Ik gebruik mijn outlook maar heb wel een Gmail als SMTP moeten toegen anders kan je geen mails versturen met je belgishe settings. Met zo een stick heb je geen SMTP server, zo de oplossing een Gmail adres in je lijst toevoegen en via deze versturen.
Succes
Met vriendelijke groet.
Respectfully yours.
Coppens Willy
East Ortigas Mansion
Portofino Bldg.Unit 511
Brgy. Sta. Lucia.
1608 Pasig
Philippines
+63 9053 795206 Globe
+63 9473 420932 Smart
OK bedankt … is ga 3 maanden naar mijn vriendin in Surigao, zij heeft wel internet … maar haar PC is rommel !!! wou maar weten of de aansluitingen hetzelfde zijn als hier zodat ze mijn laptop kan gebruiken
van harte bedankt, Jozef