hooii!
waar is in blanes ut goedkoopste internetcafe??
kkan niej zonder msn…:S mja…
kben dr dus al…
egt relaxt hier…
ok al ken ik niej zo heel veel mense…
achjaa…overleefk wel…
der zijn wat mensen van het forum naar blanes, kun je met hun afspreken
Je kunt bij de speelapparaten bij de Las Vegas goedkoop internetten. En bij Creperie Theo. Dat is tegenover Annie’s Verjaardag. Daar betaal je achteraf.
Groetjes Christel
Originally posted by christel1982@16-07-2005, 14:28:50
** Je kunt bij de speelapparaten bij de Las Vegas goedkoop internetten. En bij Creperie Theo. Dat is tegenover Annie’s Verjaardag. Daar betaal je achteraf.
Groetjes Christel **
ja daar ging ik ook altijd computeren
er zijn mensen van het forum ook al in Blanes hoor!
ze houden elke woensdag avond een meeting om half 10 voor camping la maisa ( sorry als ik het fouttyp :rolleyes: )
In het straatje regenover de ingang van Disco Arena en Bar Gotcha kun je goedkoop en snel internetten. lekkere airco aan. Bij Creperie Theo is het erg warm en duur.
De zaakjes heten Dobble Click en en Sybercafe geloof ik.
gr. adriaan :rolleyes:
Originally posted by adriaan1982@16-07-2005, 21:24:58
** In het straatje regenover de ingang van Disco Arena en Bar Gotcha kun je goedkoop en snel internetten. lekkere airco aan. Bij Creperie Theo is het erg warm en duur.
De zaakjes heten Dobble Click en en Sybercafe geloof ik.
gr. adriaan :rolleyes: **
maar toen ik er een keer was, zaten er allemaal computer-verslaafde kinderen van 10 jaar oud UT2004 te spelen… :huh:
en was er voor mij geen plaats meer
als je bij de mimos bent stukkie verder lope en dan kom je ergens links bij een internetcafe met webcams voor 55 cent per 20 minuten terwijl je bij de virtual gamehal ofzo voor een half uur een euro betaald ofzoiets
Originally posted by chantiejj@21-07-2005, 23:23:02
** als je bij de mimos bent stukkie verder lope en dan kom je ergens links bij een internetcafe met webcams voor 55 cent per 20 minuten terwijl je bij de virtual gamehal ofzo voor een half uur een euro betaald ofzoiets **
Die bedoel ik dus. in het straatje tegenover Bar Gotcha.
helemaal top. kunt ook meerdere uren kopen met korting.
kus adriaan
Zeker niet bij creperie Theo gaan, te duur. Dobble Click is helemaal top. je kunt daar ook per 3 of 4 uur tegelijk kopen. super.
feest mike :ph34r:
dobleclick heb ik ook gezeten 3 keer
ik zat altijd bij zon gamehal vlak voor t straatje waar de las vegas zit, altijd wel n computer vrij en niet te warm daarbinnen
Als ik achter internet zat, was k gewoon in de Gamehall