Internationale scholen in Dom. Rep

goedemiddag,

ik ben aan het overwegen om naar dom rep te gaan verhuizen, ik heb een zoontje van 7 jaar en ben op zoek naar een goede school in puerta plata?

Het liefs waar ze een nederlands les geven? heeft iemand hier informatie over?

gr rudella

in puerto plata is geen internationale school en al helemaal geen school waar ze nederlandse les geven

waar zijn er dan wel internationale scholen?

In de hoofdstad Santo Domingo. Maar hier wordt ook geen nederlands gesproken. Wel Engels
Santo Domingo is met de bus ongeveer 4 uur bij Puerto Plata vandaan

Dag Chicabianca,

Weet je mischien ook hoe die Internationale scholen heten en wat de maandelijks kosten?

voor een 16 jarige kunnen zijn?.

Groetjes

Geen idee
ik had geen schoolgaande kinderen dus heb me hier verder ook nooit in verdiept. Ik hoorde wel dat het zelfs voor nederlandse begrippen duur was. Kijk even op het forum www.forumdomrep.com daar vind je info over de scholen van nederlanders die in santo domingo wonen.

1 like

ER is in sosua een internationale school

Hoi Latifah11
Waar is die school dan in Sosua en wordt er nederlands gesproken? Zowel ik zelf als mijn man en de familie van mijn man die deels in sosua en Montellano wonen, kunnen mij niet verder helpen hiermee.

International school sosua la mulata 1 ,el batey telephone : o 809 571 3271 fax: 571 1904 url: issosua.com email: director@ issosua.com . Als je nog meer informatie zoekt weet je me te vinden.