Ik Emigreer Naar Dom. Rep., Ken 5 Talen!

BESTE MENSEN, IK EMIGREER IN JULI NAAR DE DOMINICAANSE REP. IK BEN AL OP ZOEK NAAR WERK VIA INTERNET MAAR HET GAAT SOMS NIET ZO GOED. PERSOONLIJK ZOU HET ZEKER BETER GAAN DUS BIJ DEZE ALS IEMAND IETS WEET HOOR IK HET GRAAG. IK BEN 26 EN BEN ZELF DOMINICAANS MAAR BEN IN NEDERLAND OPGEGROEID. IK KEN DUS NEDERLANDS, SPAANS, ENGELS, DUITS EN PAPIAMENTS.

Hallo Dionisia,

Wij, Monique en ondergetekende, hebben sinds 1999 een klein hotel, El Colibri genaamd, in Sosua op de Dominicaanse Republiek. Aangezien er behoefte is aan een talenschool zijn wij vorig jaar gestart met een school zie onze website www.holiday-spanish-school.com . Nu zijn wij dringend opzoek naar leraren die Engels, Duits, Nederlands of Frans aan Dominicanen wilt onderwijzen, daarnaast zijn wij ook op zoek naar leraren die toeristen en residenten(geimigreerden buitenlanders) Spaans willen leren. Is dit wat voor jou ?

Met vriendelijke groet,
Steven

Beste Mensen,

Ik Ben Heel Graag Geintereseerd En Wil Graag Meer Informatie Hierover. Ik Zie Nu Pas Jullie Berichtje, Jammer Genoeg. Hopelijk Hoor Ik Meer Hierover.

Met Vriendelijke Groet,

Dionisia.