Ben je geintereseerd in het werken met paarden, dressuur stal Kilbyrne farm zoekt iemand voor 2008, zo snel mogelijk. Dagelijkse werkzaam heden, uitmesten, water geven etc. De coach is erg goed en rijd grand prix st. george level. In ruil, onderdak in huis op de farm met eigen douche etc, eten betaald en elke dag prive les.
De farm is in Sout Western Ontario heel dicht bij de stad London.
Neem contact op als je dit leuk vindt ![]()
hallo
ik zou graag meer info willen over de job die u aanbied ik zou over een maand kunnen beginnen
ik heb ervaring in de paardensport ik ben groom geweest van een bekende dressuuramazone en ben stalmedewerkster geweest op een pensionstal
ik ben bereid veel te leren en wil dolgraag in het buitenland werken
hopelijk is het aanbod nog geldig
tot horens
groetjes leandra
Dit is freaky… Leek mij ook wel wat, maar ik zie dat ik (?) al gereageerd heb… ![]()
haha dit is echt toevallig zeg
dat wordt samen gaan :vak01: nu nog wachten op antwoord
Hoi hoi, om de een of andere reden komen de emails die ik wegstuur terug, heb een email naar George gestuurd maar kwam ook terug. Jullie kunnen contact met my opnemen via [EMAIL=“annabellastables@yahoo.com”]annabellastables@yahoo.com en ik kan dan de contact informatie van de dressuurstal doorgeven,
Groetjes
Petra ![]()
Mijn reis naar Canada is uitgesteld tot januari, dus helaas in 2008 heb je niets meer aan mij. Zoek je ook nog mensen voor volgend jaar?
Hi there Leandra, ja hoor, voor zover ik weet kan ze altijd wel hulp gebruiken ![]()
Petra
( t’ is hier wel koud hoor in Januarie hahaha)
hoi petra
probeer een mailtje naar je te sturen maar het lukt niet echt
maar blijf proberen :unibrow: ik hou van kou dus dat is helemaal geweldig
haha wanneer hebben ze weer mensen nodig??
groetjes leandra