Beste bezoekers!
Ik wil zo graag voor een onbepaalde tijd werken in een winstersport gebied in Canada!
Wie kan mij verder helpen???
Mvg,
Kenneth
Beste bezoekers!
Ik wil zo graag voor een onbepaalde tijd werken in een winstersport gebied in Canada!
Wie kan mij verder helpen???
Mvg,
Kenneth
Hallo
Wat leuk zeg, dat je binnenkort naar Canada gaat! Wie naartoe, ben jaloers op jullie:smirk:!! Wil dolgraag naar Canada toe. Maar niet alleen.
Ik ben nederland zat! En wil gewoon voor paar maanden naar Canada toe.
Wennepen, je gaat met paarden werken? Woow…leuk werk denk ik!
Ben zelf gek op paarden :slywink:…Winnipeg plaats ken ik! Leuke plaats!! (4 jaar geleden was ik voor 3 weken in canada geweest, geweldig)
Fijne vakantie!!
Kenneth, ik weet niet wat je daar kan doen maar daar is genoeg te doen/werk. Misschien kan je op site zoeken en gewoon mailen naar mensen in Canada? Succes!!
Groeten:dag:
Ik heb al iets anders gevonden:)
Het wordt Aspen ( amerika )
snowboard instructeur;)
heal yeah ik heb er zin in.
heej wat leuk cananda lijkt mij ook erg gaaf zeg… maar ik wil daar ook idd niet alleen naar toe…
hallo wennepen…
wat leuk dat je naar canada gaat voor te werken met paarden. zelf zou ik dit ook graag willen doen. vanaf juli augustus 2008 dan ben ik namelijk klaar met mijn opleding (verpleegkunde), maar ik wil graag ook iets met paarden doen. hoe heb jij alles geregeld?? heb je tips voor mij? ik rij al 10 jaar paard.
Groetjes nadine
Hallo allemaal,
Ik wil naar Canada om te werken met paarden, heeft iemand nog goede tips/ervaringen? Daar zou ik erg mee geholpen zijn!
Groetjes Hilde