Wie weet een leuke betaalbare ranch in canada?

Hoi hoi beste mensen:wave:

Ik wil al een lange tijd een keer naar canada, om daar een paar weken te gaan werken op een ranch.
Heeft iemand misschien tips voor mij?

Groetjes van maaike

Hey Maaike,

Ik zou zeggen kijk is op www.travelactive.nl
http://www.travelactive.nl/index.php?pageId=210
Die hebben een farmstay programma.

Op dit moment zit ik in Vancouver via die organsatie, maar dan voor een stage programma.

Groeten,
Dutchbear

Kijk eens op http://www.wwoof.ca/canada/content/start.html, dit is vrijwilligerswerk op boerderijen e.d.

en als je “work on ranch in canada” intikt krijg ook een hele lading naar boven.

Veel plezier, Canada is super.

Laura

Een late reactie, maar ik lees je bericht nu pas. Al weet ik niet precies wat je onder ranch verstaat, voor mij is dat iets met paarden.
Wij hebben in 2005 een paar dagen doorgebracht op een HORSE CREEK RANCH in Fort Assiniboine, dit ligt in Alberta, iets westelijker dan Edmonton.
Op deze ranch kan je paardrijden en alles wat daar mee samen hangt. Hij wordt gerund door een ex-Nederlander, Siebe Brouwer. Het ligt er heerlijk en is zeer rustig. Als verblijf heeft hij een aantal cabins maar ook een paar kamers. Wij mochten er met de camper ook staan. Siebe is meestal op de vakantiebeurs in januari aanwezig met de provincie Alberta. Daar hebben wij hem ook leren kennen. Wij hadden hier ons beste contact met een beer, hij stond 's morgens tegen de camper op!!
Kijk eens op : www.horsecreekranch.ca

[quote=“marte, post:4, topic:24138”]

Een late reactie, maar ik lees je bericht nu pas. Al weet ik niet precies wat je onder ranch verstaat, voor mij is dat iets met paarden.
Wij hebben in 2005 een paar dagen doorgebracht op een HORSE CREEK RANCH in Fort Assiniboine, dit ligt in Alberta, iets westelijker dan Edmonton.
Op deze ranch kan je paardrijden en alles wat daar mee samen hangt. Hij wordt gerund door een ex-Nederlander, Siebe Brouwer. Het ligt er heerlijk en is zeer rustig. Als verblijf heeft hij een aantal cabins maar ook een paar kamers. Wij mochten er met de camper ook staan. Siebe is meestal op de vakantiebeurs in januari aanwezig met de provincie Alberta. Daar hebben wij hem ook leren kennen. Wij hadden hier ons beste contact met een beer, hij stond 's morgens tegen de camper op!!
Kijk eens op : www.horsecreekranch.ca

Het is echt een aanrader, ben er twee jaar geledne ook geweest, en komend jaar ga ik weer!