Innerlijke ontdekkingsreis in Andalusië

8-daagse groepsreis naar de pure, ongerepte binnenlanden van Andalusië, Zuid Spanje.

Open je voor de schoonheid, rust en kracht van de natuur. Wordt je bewust van wie je werkelijk bent door yoga, meditatie en chakrasessies.

Sta stil bij jezelf en maak de reis naar binnen. Ontdek of herinner hoe het is om je eigen leermeester te zijn…

Naast het bezinningsprogramma hebben we ook een activiteitenprogramma.
We hebben daarbij gezocht naar de balans tussen cultuur en natuur, inspannen en ontspannen, opladen en ontladen, intensiteit en humor, speelsheid en genieten.

Spreekt dit je aan, dan is deze uitnodiging voor jou!

Kijk voor de data op onze website: www.serendipity-reizen.nl, bel 0492-849305 of email: [EMAIL=“info@serendipity-reizen.nl”]info@serendipity-reizen.nl

Klinkt heel interessant! Vind het haast jammer dat ik hier al in Andalusia woon… Zou anders graag hebben deelgenomen! Er wordt hier namelijk niet zo veel gedaan aan yoga en meditatie, dus dat mis ik wel.

De link naar de website is overigens niet goed, deze moet zijn: http://www.serendipity-reizen.nl/.

Liefs,
Carolina

Je gaat geheid naar één van de mooiste provincies van Spanje. Andalucía, dit deel van Spanje samen met de Canarische Eilanden vind ik persoonlijk het mooiste deel van heel Spanje, ben dan ook een Spanje-kenner geworden vooral om deze twee provincies.

De link is aangepast :slight_smile:

Klinkt goed… ik denk inderdaad dat Andalusië daar prima voor is…
Alles lekker rustig en langzaam… of je raakt hier helemaal gestressd of juist helemaal rielekst… hangt van je aanpassingsvermogen af.

me voy a echa´ una siesta
Fries,