Injectie

hey mensen :lol:

heb ff een vraag aan jullie:
is het nou nodig om een injectie te halen bij ggd of is dat onzin??
en hebben jullie dat ook gedaan?
of is er iemand wel eens flink ziek geweest in turkije?
ik hoor het graag!

groetjes esma :smiley:

Zoals ik reeds meedere malen verteld heb ik woon hier 9jaar en heb nog nooit echt ziek geweest in Turkije en ik reis er dagelijks door. Diaree kan iedereen eens hebben door verkeerde voedng of te koud te drinken maar voor de rest is hier geen gevaar.
Groetjes uit Kusadasi,
Françoise

Ik heb ook nog nooit in een injectie gehaald en ben al 10x in turkije geweest en nog nooit ziek geweest.

groetjes kim

Wij gaan voor de 7e keer naar Turkije maar wij hebben ook nog nooit
inentingen gahaald…
We hebben ook nog nooit ergens last van gehad…

groetjes Jacqueline

ik heb tot nu toe nooit een injectie gehaald. maar ik bleef nooit langer dan 2 weken. Voor de zomer ga ik wel een injectie halen. maar dat is meer omdat ik nu voor een langere periode ga verblijven. Vind het dan iets veiliger. En dan ben ik voor de komende tig jaar beschermd

oooh dus dat valt allemaal dus wel gelukkig mee :rolleyes:
dan denk ik dat ik niet naar de ggd ga.
maar mensen bedankt voor de reacties!

groetjes esma

Kijk anders ook maar even op de WereldWijzer landeninformatie pagina. Daar staat ook info over injecties.

Gr, Riemer

Ga nu voor de vijfde keer naar Turkije, maar ook wij hebben nooit een injectie gehaald. Zou het denk ik wel doen als ik er voor langere tijd naartoe zou gaan. Heb wel een paar keer behoorlijk last van m’n maag gehad na iets gegeten te hebben, maar dat voorkom je soms toch niet…

Groetjes, Diamond

Hallo!

Nou ik heb dus wel die injectie gehaald maar ben evengoed vaak ziek!Maagpijn enzo en erg moe.Maar ja dat komt door het eten enzo en omdat het hier niet zo schoon is als wij in Nederland gewend zijn!Ik denk dat die injectie niet eens nodig is maar kijk wel uit met kraanwater en vet eten met veel olie!Veel plezier alvast! :lol:

Hallo!!
De twee keer dat ik in Turkije (side) op vakantie ben geweest, heb ik ook geen spuitjes gehaald, want ik zat toch in een 5-sterren hotel waar ik iedere dag at, dus wat dat betreft vond ik het toen niet echt nodig. Nu ga ik voor 3 maanden en dan wil ik toch wel goed beschermd zijn, dus ben van de week toch maar even naar de GGD gegaan en daar hebben ze me gevaccineerd. Je weet natuurlijk maar nooit wat je in die 3 maanden allemaal tegen kunt komen he…
Fijne vakantie in ieder geval!!
Liefs, Aniek

jaah das waar daar heb je wel gelijk in! 3 maanden is toch wel lang jah!
en meestal krijg je toch wel een buikgriepje van verkeerd drinken ofzow of
eventueel eten en dat kun je toch niet tegenhouden!

maar ik wens je een hele fijne vakantie!
en gentie er van! :smiley:

groetjes esma :stuck_out_tongue:

Ik heb ook nog nooit een injectie gehaald…ik ben 5 x in Turkije geweest waarvan 3 x ziek (1 x ziekenhuis)…maar dat heeft meer met mijn darmen en maag te maken dat met het voedsel e.d…ik heb wel een keer een darmontsteking gehad door sla…maar ja…dat is alles…ik ben nu met homeopatische middelen bezig mijn weerstand op te bouwen zodat ik straks beter bestand ben tegen eventueel bacteriën…ik geloof niet echt in die injectie…maar misschien is het idd wel verstandig als je voor een paar maanden gaat.

liefs Mootje