Informatie >wonen In Japan<

Hallo mensen…even een vraagje…

Wie kan mij van enige informatie voorzien wat betreft wonen in Japan. Ik ben van plan me daar te gaan vestigen maar waar moet ik allemaal rekening mee houden?..wat is belangrijk om te weten?. Wat moet ik het eerst regelen wat betreft documenten enz enz.

Bedankt voor het lezen van dit berichtje…
ik hoop gauw wat te horen…

yappyman…

hallo,

Ik denk dat je om te beginnen contact moet opnemen met de nederlandse ambasade in Japan.
Hier kunnen ze je alles vertellen over het vestigen in Japan.

Groeten Borat

Hallo,konnichiwa

Ik wil effe zeggen als je naar Japan wilt komen vestigen moet je een paar dingen mee rekening houden met bijvoorbeeld Visum.

Hier in Japan is het werkloosheid vrij hoog. Voor Jappaners en zelfs buitenlanders is het werk vinden moeilijk. De gouden tijden zijn allang over hier, Japan is nu in jaren in economishe crisis, eigelijk zou je dat allang moeten weten. Misschien kun je engels leraar worden bij bijvoorbeeld: Nova, Berlitz andere werk is Japanse taal vereist, dat leer je niet 1 2 3

Met de werkvisume$B!!e(Bis moeilijk aan te vragen als je geen universiteitsdiploma en bovendien Je hebt een Japanse sponsor nodig!!! en bovendien je hebt veel geld nodig!!! over je hier een poging te willen gaan doen om hier te gaan settlen. minimaal 5000 euro voor 3 maanden. Dit is duurste land van de wereld alles kost hier geld.

Met de appartement zijn hier hoge prijzen normale huur is 60000 yen rent voor kleine kamer en daarop betaal je minstens 2 maanden deposit en keymoney (commisie geld ) misschien ook 3 maanden van de huur. Maar integen kun je verblijven in zogenaamde guesthouses of gaijinhouse waarbij geen keymoney te betalen.

Bovendien heel handig als je japans kunt spreken, Ik zou zeggen denk er goed over na!!

groetjes Wouter mata ne

Wonend in Osaka JApan voor 3 jaar

Probeer het maar e$B$+$s$P$C$F$M!*e(B