f
Reactie verwijderd door Hans.
Help ons!!!
Wij willen graag onze droom werkelijkheid laten worden en een Hostel starten in een badplaats in Turkije.
Onze ideeen over Turkije zijn al ver gevorderd nu nog de zakelijke kennis…
Wie heeft deze stap al gezet en kan ons helpen met info!![]()
Groet,
Reina en Manon
Misschien weet hans er wat van of tjucky?
Wij hopen van harte dat Hans of Tjucky (?) ons verder kunnen helpen!
In ieder geval bedankt en heerlijk dat je alweer bijna weg gaat!
Groet, Reina en Manon.
Reina en Manon,
Heb jullie bericht gestuurd,succes.
Groetjes,
Hans.
Ik zou heel graag in Marmaris willen werken,
maar ik volg hier in nl een opleiding dierverzorging
en ben bang dat er in marmaris weinig werk is met dieren
me zus woont en werkt er ook! ![]()
Hallo,
Ik heb 7 jaar in NL gewoond en heb dubbele nationaliteit. Ik heb een nederlandse vrouw en wij zijn 8 jaar getrouwd. (in turkije. Dus we hebben turks trouwboekje) En we hebben een meisje van 4 maanden. Zij heeft ook een turks en nl nationaliteit. Ik woon al 3 maanden in Alanya en zij komt 13 maart voorgoed naar Turkije.
Ik zal het zeer op prijs stellen als iemand mij kan helpen.
-Waar moeten we wezen om verblijfsvergunning voor mijn vrouw te krijgen?
-Wanneer kunnen we voor haar Turkse nation. aanvragen?
Met vrendelijke groet,
M.Vural
Hallo,Riena en Manon,
Als je meer informatie wil om hier een hostel te openen kan je me ook altijd persoonlijk mailen.
[EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@hotmail.com”]francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Misschien kan ik jullie helpen.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
DRINGEND HULP GEVRAAGD
Italiaans restaurant O Sole Mio te Yalikavak (Bodrum) vraagt dringend Nederlands of Belgisch meisje/jongen om hem bij te staan in de bediening van de tafels in een vriendschappelijke en aangename sfeer. De eigenaar M. Kutlu heeft jaren in Nederland gewoond en opende zijn eigen restaurantje in Yalikavak. Hij spreekt perfect Nederlands. Graag had hij iemand aangeworven voor het hoogseizoen, voor drie maanden of langer. Salaris ca. 750,00 EUR à 1000,00 EUR per mnd (tips inbegrepen). Verblijf is geen probleem.
Heb je interesse voor deze job en wil je deze uitdaging aangaan, contacteer dan M. Kutlu op het nr. +90 533 697 91 12