Hallo allemaal,
over een maand ga ik naar maleisie en daarna wil ik verder naar Vietnam, daar heb je een visum nodig en ik heb gehoord dat je die van te voren moet regelen. Ik vroeg me af of je die niet in maleisie kan regelen, weet iemand dat? Tnx
Hallo allemaal,
over een maand ga ik naar maleisie en daarna wil ik verder naar Vietnam, daar heb je een visum nodig en ik heb gehoord dat je die van te voren moet regelen. Ik vroeg me af of je die niet in maleisie kan regelen, weet iemand dat? Tnx
ja dit kan hiervoor moet je bij de ambassade van vietnam zijn die zit waarschijnlijk in kualalumpur
als er een ambassade of consulaat aanwezig is van het land waar je een visum van wilt hebben kan je dit in ieder ander land regelen zoland er een ambassade of een consulaat van het te bezoeken land aanwezig is
groet dirk :chin:
Je kan het ook hier nog doen, dan heb je het maar vast geregeld. Als je persoonlijk langsgaat bij de Ambassade in Den Haag krijg je hem meteen mee (en is dan een half jaar geldig geloof ik). Tenminste dit ging zo toen ik drie jaar geleden naar Vietnam ging. Prachtig land!
maar al ik het hier, in den haag, alvast aanvraag moet ik dan niet een vaste datum prikken wanneer ik naar vietnam ga? Want dat weet ik nog niet precies…
ik denk dat butterfly wel heel erg optimisties is. JA-je moet in principe aanreis en vetekdagen opgeven-die wiorden erin getsempeld. kijk anders op een site als visumdienst of visum-online.nl voor details. Hier in ASEAN =de EU, maar dan in deze buurt) is het meest stukken goedkoper-maar de rpijs varieert hoe snel je je pas terugwilt. Je kan het ook via agenturen laten doen-kost wat meer-maar scheelt die taxi naar een embassy die je totaal niet kent. VNam wil nogal eens heel vervelend uit de hoogte doen tegenover die stinkende bekpekkers (wij stinken nl altijd in hun ogen-praat me niet over vooroordelen hier in Asia)
Je kunt het heel gemakkelijk regelen via:
http://www.visatovietnam.org/home/index.html?Itemid=55
of als je liever een nederlands bedrijf het laat doen:
http://www.visumvietnam.nl/visa2/info.html
Voordeel van deze manier is voor ons o.a. dat je paspoort niet hoeft op te sturen naar een buro of consulaat.
Over een paar maanden zullen we terug zijn uit Vietnam (motor vakantie) en zullen dan weer een video verslag plaatsen op onze website:
www.LifeIsJoy.nl
tnx jopos!