Info over Sal Rei, Boa Vista gezocht

Heb jij info over Sal Rei op Boa Vista?
Wij willen in januari 2016 naar Hotel Marine Club Beach Resort. Kan je 's-avonds gemakkelijk wandelend naar het standje om naar een restaurant te gaan? Zijn er veel restaurantjes? Wat zijn jouw ervaringen op Boa Vista?

Wat leuk dat jullie naar Boa Vista gaan! Ik neem aan dat jullie in januari 2017 gaan ipv 2016?
Sal Rei ligt uit mijn hoofd een kwartier lopen vanaf de Marine Resort. Ben zelf ook in Sal Rei geweest, er zijn behoorlijk wat leuke tentjes waar je heerlijk kunt eten of alleen wat kunt drinken. Ook zijn er veel restaurants van hotels gewoon open voor gasten die daar niet logeren. In het centrum van het dorp heb je wel wat straatventers uit West-Afrika (niet dus uit Boa Vista) die je proberen souvenirs te verkopen. Bij geen interesse deze gewoon vriendelijke bedanken en doorlopen, anders sta je daar de hele dag :-).

Veel plezier!

P.s. Stranden op Boavista zijn schitterend :thumbsup:

1 like

Bedankt voor je reactie! Precies de info die we zochten. En ja, we bedoelen natuurlijk 2017! Nog een vraag: je kunt gewoon veilig over straat in de avonduren?

Ik heb mij daar destijds niet onveilig gevoeld oid. In het algemeen is Kaapverdie sowieso veilig.
Maar zoals in elke buurt/land geldt die je niet kent: nauwe en donkere straten altijd vermijden, blijf in overzichtelijke straten met mensen en zoek het niet op.

1 like