Ik studeer in mei/juni af aan het Grafisch Lyceum A’dam en heb dan als het goed is mijn diploma Grafisch Vormgeven. Ik wil doorleren in een andere richting, maar weet nog niet wat. Daarom wil ik er graag tussenuit, naar Curacao. Dit voor onbepaalde tijd en daar full time werken, het liefst in de horeca. Daarbij zoek ik ook een woonruimte. Kan iemand mij helpen waar ik moet beginnen?
Vanaf komende zondag, 1 februarie, staat ons appartment leeg!!! Ben jij toevallig op zoek naar iets leuks? Laat het maar horen of lezen.
Het appartement is op de begaande grond van een leuk, niuw, geel huisje op de Rembrandtstraat in Otrabanda. Het bestaat uit een slaapkamer (tweepersoonsbed, airco, grote kast), een badkamer (douche, toilette, wastafel), een keuken inclusief woonkamertje (tafel, stoelen, bureau). Radio, CD-player, televisie, koelkast, handdoeken, wasmaschine, stroom en water en dit alles voor 800 gulden.
Reageer snel! Bel naar 005999 4629341 of schrijf een mailtje aan hier_is_irene@hotmail.com…ook al kun je er misschien niet al volgende week in…maar wel de week erop…laat maar iets horen…
Als je belt…denk aan het tijdsverschil…Curacao min 5 uur!!!
Ayo Irene en Sandra (wij zijn twee stagiares op het eiland…het huisje is particulier en echt netjes!!!)
Originally posted by NAC@27-01-2004, 13:28:36
** hallo ik ben Naomi (19 jr.)
Ik studeer in mei/juni af aan het Grafisch Lyceum A’dam en heb dan als het goed is mijn diploma Grafisch Vormgeven. Ik wil doorleren in een andere richting, maar weet nog niet wat. Daarom wil ik er graag tussenuit, naar Curacao. Dit voor onbepaalde tijd en daar full time werken, het liefst in de horeca. Daarbij zoek ik ook een woonruimte. Kan iemand mij helpen waar ik moet beginnen?
hoop snel wat te horen!
groetjes Naomi **
hai naomi,
wat een goed plan om lekker naar curacao te gaan! ik ben na mijn vwo examen 6 maanden naar curacao te gaan om te werken. Ik heb in een lunchroom gewerkt, van ma-vr. in het weekend werkte ik in een uitgaansgelegenheid. Ik ben op de bonnefooi gegaan, ben daar pas werk gaan zoeken. je verdient weinig in de horeca, en het leven is redelijk duur, maar het is geweldig. Misschien kan je me mailen (roos_de_laat @ hotmail.com), kan je al je vragen stellen, wie weet kan ik je helpen, groetjes roos