Hallo,
Tijdens de paasvakantie gaan wij naar Bali. De vliegtickets zijn geboekt, maar nog geen hotels of meer. Wij zouden graag op een 4-tal verschillende locaties verblijven, maar weten niet goed hoelang overal te blijven. Wie heeft mij tips qua privégids/chauffeur en qua te bezoeken plaatsen. Op het einde graag een 5-tal dagen strandvakantie op een mooie plaats met mooi wit zand.
Wie wil mij aub helpen.
Bedankt
Sandra
Hallo Sandra
Al bladerend op deze site kom ik jou advertentie tegen. Je gaat naar Bali en daar is verschrikkelijk veel moois te zien en te beleven. Ik ben vertegenwoordigster van een reisorganisatie die op Java is gevestigt. Wij kunnen voor jou mooie en betaalbare hotels zoeken en je adviseren waar je allemaal heen kunt gaan. Je kunt bij ons ook dagtrips boeken. Onze priveechauffer is een zeer vriendelijke man die jullie alle mooie en afgelegen plekjes van Bali kan laten zien. Mocht je interesse hebben dan kan je mij altijd een mailtje sturen,ik vertel je er graag over. Zelf was ik vorig jaar ook op Bali, je gaat het er prachtig vinden. Wij kunnen zeker voor een onvergetelijke reis zorgen voor jullie. Groetjes van Kitty en hopelijk tot gauw!