Info gevraagd "hotel Presa di Finica" te Finike

Hoi allemaal,:banana:

We denken dat we een geschikt hotel hebben gevonden.
Het is hotel Presa di Finica +++++ all incl. in Finike.

We blijven nu nog met een paar vragen zitten.
Op vakantiereiswijzer hebben we al het een en ander gelezen. Het valt mij op dat de transfertijd van het vliegveld naar het hotel varieert van 1.45 uur tot 3 uur. Wie heeft deze reis al een keer gemaakt.?
We kunnen een suite boeken, Weet iemand hoe deze kamers eruit zien.
De airco schijnt centraal geregeld te worden, is dit te doen? Welke drankjes zijn er zoal te nuttigen? En hoe vond men het eten?
Graag ook een reactie over de omgeving, en hoelang moet men reizen om een redelijk grote plaats te bereiken.

Zijn nog heel wat vragen geworden, maar als iemand er maar vast één beantwoord zijn we al blij.

Dank en groetjes, schol:)

hm die transfertijd klopt wel… t ligt een end weg van Antalya en als je nog langs andere hotels moet en dus jij de laatste bent kan het flink oplopen hoor…

is dit t hotel waar van de zomer BNN sterrenslag is opgenomen?? :wink:

jaa tis dat hotel!! nou die is mooi hoor!! mooii zwembad mooi strand… ja en verder zal je t moeten hebben van de mensen die er echt zijn geweest, ik heb het alleen op tv gezien…

Groetjes!!

Mijn collega is dit najaar in dit hotel geweest. Hij kwam erg enthousiast weer terug. Ik kan hem na de kerstdagen wel 's jouw vragen stellen…

Groetjes, Diamond

Ik heb ook weleens iemand gesproken die er is geweest. Mooi hotel, alleen een beetje ver van de bewoonde wereld! Weinig te beleven buiten het hotel, maar wel erg goed. Lekker om te relaxen.
xx Mar

Ik ga er binnen enkele weken naartoe…
Nu vraag ik mij af of het nuttig is om Turkse Lira mee te nemen?
Vorig jaar in Turkije was alles in Euro

Tine, dit betreft een topic uit 2005! Het voegt niets toe, dus dan of een nieuw topic openen graag, of even met de zoekfunctie kijken of er al zo een topic is. Dat is er:

Graag even kijken iets hieronder staat een topic over YTL of Euro’s

heej :slight_smile: weten jullie misschien of het hotel in februari ook de moeite waard is ? ik wil graag in februari gaan (ik kan niet zo lang NIET in turkije zijn haha) maarja als er helemaal niets te doen is is dat ook niet zo gezellig aangezien we dan met de carnaval zouden gaan.