Hallo,
Ik wil me bij deze graag aanmelden voor de vrijwilligersdag op 22 maart 2014. Ik kom alleen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Frank Bonten
Hallo,
Ik wil me bij deze graag aanmelden voor de vrijwilligersdag op 22 maart 2014. Ik kom alleen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Frank Bonten
hierbij meld ik mij aan voor de vrijwilligersdag van Maart 2014 Utrecht.
Paul ter Horst
Wierden
Hallo ik wil me graag aanmelden voor de vrijwilligersdag , kom met twee personen
Vergeet mijn naam
Marianne Philipse amsterdam
Bij deze meld ik mij aan voor de infodag op 22 maart 2014
MVG
John de Boer
Dag, Ik wil me graag aanmelden voor de volgende workshop: Lokaal 1.10: Workshop Kansen en valkuilen van vrijwilligerswerk in het buitenland let op, deze workshop duurt 45 minuten. Bea van Dijk
Met dit bericht meld ik mij aan voor deze dag en ontvang graag een ontvangstbevestiging.
Ik kom met 2 personen.
Met vriendelijke groet,
Ingrid
Al 168 aanmeldingen!
bij deze meld ik mij aan voor 22 maart 2014.
hans pronk
overmeerseweg 3 B
1394 BC nederhorst den berg
06-11866845
Hallo,
Bij deze meld ik mij aan voor de vrijwilligersdag. Ik kom met drie personen. Ben erg benieuwd!
Groetjes,
Emmy van den Brand
Langenboomseweg 37
5411 AT Zeeland
Ik breng ook graag een bezoek aan de Vrijwilligersdag. We zijn met 2 personen.
Ik kom met nog 1 persoon! ![]()
In totaal dus met 2 personen!
Hoi,
Bij deze meld ik mij en 2 vriendinnen aan voor de vrijwilligersdag. We komen in totaal met 6 personen.
Tot dan!
Groetjes Eline Hermens
Het lijk me een hele leuke ervaring om vrijwilligerswerk te doen in het buitenland. Het liefst Afrika, hier wil ik graag meer info over weten.
Hierbij kom ik en nog 1 persoon in maart! Tot dan
hierbij meld ik me aan voor de vrijwilligersdag.
Ik kom alleen.
Is er nog een leeftijdsgrens minimaal en maximaal ?
Hierbij wil ik mij graag aanmelden (1 persoon) voor deelname aan de Wereldwijzer Vrijwilligersdag op 22 maart a.s.
Hartelijke groetjes van Marjolein
ik kom met 1 persoon naar de vrijwilligersdag Maart 2014
Het is vanaf nu ook weer mogelijk je via het formulier aan te melden.
Hallo Salsa 690,
Nee hoor er is geen leeftijdsgrens voor de dag. Een aantal organisaties heeft wel projecten met een maximum leeftijd ivm subsidies, maar er is genoeg aanbod voor alle leeftijden, zelfs voor gezinnen met kinderen.
groeten, Susan
Hierbij willen D. Kramer en S. Hoekstra zich aanmelden voor de Wereldwijzer Vrijwilligersdag op 22 maart.