Ik wil me graag aanmelden voor de vrijwilligersdag en het is zeer waarschijnlijk dat ik dan alleen kom.
Goed initiatief om de krachten samen te bundelen! (maar waar is Code International?) Ik kom alleen, met zn 2en of met zn 3en.
ik ben er met 2 personen!
Wij komen met zân 3en naar de beurs !
Ik wil graag met 2 of 3 personen komen van de Werkgroep OntwikkelingsTechnieken van de UTwente.
Wij organiseren elk jaar een Techniek-Week die basistechnieken op het gebied van onder andere autotechniek, metaal- en houtbewerking, elektrotechniek en watervoorziening behandelt. Deze cursus is helemaal gericht op mensen die ontwikkelingswerk willen doen en goed voorbereid op pad willen gaan. Voor meer informatie: www.t-week.nl.
hallo ik kom met 1 andere persoon en anders alleenâŠ
Leuk! Ik ben er bij! Ik kom alleen.
Groetjes, Marijn
Ik ben er bij en kom waarschijnlijk alleen.
We zitten nu op 259 aanmeldingen op het forum en 188 aanmeldingen via het aanmeldingsformulier. Dus in totaal 447 aanmeldingen!
Leuk, ik kom ook!
ik kom zeker. Ik wil graag in Australië vrijwilligerswerk doen ? Is dat :wereld:mogelijk?
Ik heb mijn rit vanaf omgeving Zutphen (vertrek 11.30 uur) naar de Vrijwilligersdag met de auto aangemeld op http://samenrijden.nl/ ik heb nog plekken vrij.
ik kom ook! waarschijnlijk alleen.
reist er iemand vanaf de omgeving Deventer toevallig?
Geachte heer, mevrouw,
Graag wil ik mij aanmelden voor de vrijwilligersdag van a.s. zaterdag 10 maart 2012 voor 2 personen. Voor Karin van Ophem en Marja van der Meer.
Met vr groet,
Karin van Ophem
Hoi Margien, Ik rijd via Deventer, en uiteraard mag je meerijden, maar ik vertrek pas tussen 11.15-11.30 vanaf Eefde. Ik heb je ook een privé berichtje hier over gestuurd.
Hallo,
Ik meld me hierbij aan voor de Wereldwijzer Vrijwilligersdag op 10 maart als.
Mvg,
José de Waard
Ik kom met mijn vriend.
Hallo,
Graag wil ik me aanmelden voor de informatiedag a.s. zaterdag 10 maart.
We komen met 2 personen.
Groetjes Lisa Verweij
Hallo,
Graag wil ik me hierbij aanmelden voor de Wereldwijzer Vrijwilligersdag op 10 maart.
Groet,
Vera