Ik meld mij aan voor deze vrijwilligersdag, ik kom alleen!
Ik meld me bij deze aan voor de vrijwilligersdag zaterdag 13 april en kom met twee personen (inclusief mijzelf).
Ik meld me bij deze aan voor 2 personen voor aanstaande zaterdag 13 april voor de informatie dag.
Hallo Susan,
Klopt, dat is een eerder (vergeten) account van mij. Sorry voor de verwarring.
Groeten, Gertruud
Ik meld me hierbij aan voor de Wereldwijzer Vrijwilligersdag voor 2 personen.
Groet, Joyce
hoi ik zou graag vrijwilligerswerk willen doen in t buitenland.
maar de vliegtickets er naar toe zijn die voor eigen rekening of wordt er bijgedragen in de onkosten?
groet Pieter Adriaansen
Hallo Pieter,
de kosten verschillen erg per organisatie, maar de reiskosten komen meestal voor eigen rekening. Ligt er natuurlijk aan waar je heen gaat hoeveel dat is …
Als je het precies wilt weten kun je het beste even op de Vrijwilligersdag komen zaterdag.
groeten, Susan
Gaarne wil ik me aanmelden voor de vrijwilligersdag d.d. 13 april 2013. Het betreft 1 persoon, indien mogelijk gaarne per mail een bevestiging.
Met vriendelijke groet,
Jan van Vliet
Ik kom graag zaterdag op de vrijwilligersdag kijken.
Marleen Peeters (ik kom alleen)
Hierbij wil ik me graag aanmelden voor de Vrijwilligersdag! Ik kom waarschijnlijk alleen, misschien met 1 persoon extra. Mijn naam is Jonne Doesburg.
Ik meld mij aan voor de vrijwilligersdag en kom alleen!
Talissa van Outersterp
Jep ben erbij!! Met mijn zus! ![]()
Grtz Jolien Bouwman
Ik meld graag 2 personen aan.
Ik meld me aan met nog een persoon ( mijn vader ).
Wij komen met 4 personen.
Had me al aangemeld met 2 personen, er komen dus nog 2 personen bij!
Denise
Ik zag de lijst met indeling voor de dag. Maar ik zie dat er per organisatie een half uur is ingepland. Kun je advies op maat krijgen ook buiten dat half uur van de desbetreffende organisatie??
Dus stel ik kan van 12-13 uur maar de interesse ligt bij een organisatie die ingepland staat om 11 uur en 15 uur… Kan ik dan alsnog info krijgen?
Groetjes Nicole
Graag kom ik samen met 2 personen (in totaal dus 3) naar de vrijwilligersdag.
Ik meld mij aan voor 1 persoon.
Gr. Tim
hallo Nicole,
alle organisaties staan van 11 tot 16 uur met een stand op de infomarkt en dan kun je ook al je vragen stellen. Er is ook gelegenheid om rustig te gaan zitten kletsen.
Hoop dat je zo voldoende info hebt en dat we je zaterdag zien?
groeten, susan
Dank je! Ik ben er zeker nog steeds bij
tot zaterdag