Dat is dus waar ik ook mee zit.
En toen we eind januari met 3 personen terug kwamen met 3 koffers á 30kg mochten we ook zo door.
Dat is dus waar ik ook mee zit.
En toen we eind januari met 3 personen terug kwamen met 3 koffers á 30kg mochten we ook zo door.
Ik zou bellen! Dat is volgens mij de enige manier om het duidelijk te krijgen. Je kan wel gaan gokken, maar dat kan nog weleens een duur gokje worden.
Begrijp ik nou goed dat je heen wel moest bijbetalen maar terug niet?
Dat was niet op dezelfde trip.
Vandaag contact gehad met CI, het is 20kg.
Ok, duidelijk voor jou dus nu! Heb je ook nog gevraagd waarom het op hun site zo “krom” staat of dacht je, laat maar ik weet t nu?
Ik heb gezegd dat ik het een beetje vreemd vind dat je van AMS naar TPE 30kg mee mag nemen en naar BKK maar 20kg terwijl het dezelfde vlucht is.
Ik kreeg als antwoord dat het weliswaar dezelfde vlucht is maar een ander ticket.
Dus dan ben je uitgepraat.
Idd, je hebt op dat moment niets meer te zeggen. Lekker dan, blijf het raar vinden.
TPE is verder vliegen dan heb je meer kleding nodig,…lol2
Zou het? Geloof mij, ik heb zelfs aan 30 kg niet genoeglol2
Op de terugweg ? lol2
Ja dat was nog erger, we stonden naast een prullenbak om daar onze overtollige bagage in te pleurenlol2
Verlenging procedure voor China Airlines’ vluchten met bestemming Thailand vanaf 12 april t/m 31 mei 2010 Als gevolg van de huidige politieke onrust in Thailand willen wij u mededelen dat de volgende procedure voor reizigers met bestemming Thailand – Bangkok gehanteerd kunnnen worden. Het betreft de reisperiode vanaf 12 april t/m 31 mei, waarbij de reis kan worden uitgesteld of geannuleerd.
U kunt contact opnemen met uw reisagent en/of China Airlines, indien de reservering rechtstreeks bij ons is ondergebracht: 020-6461001.
Update: AMSSSCI/19MAY10
Stadskantoor Bangkok is weer heropend Als gevolg van de aanhoudende politieke onrust in Bangkok afgelopen weken is ons stadskantoor in Bangkok weer heropend:
Adres: 4th floor, The Peninsula Plaza, 153 Rajadamri Road, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand
Tel: +66 (0) 2250 9888 (Reserveringen)
Ons kantoor op de luchthaven Suvarnabhumi:
Tel: 02-134-2037 / 02-134-2044 / 02-134-2046
Indien: Fax: +66 (0)2-134-2038
Tevens is/was er een avondklok tot en met 23 mei a.s. van kracht: 21.00 uur - 05.00 uur, waarbij wij adviseren om voor 21.00 uur op de luchthaven te zijn. Mocht u onverhoopt toch later zijn, dan dient u een reservering en/of e-ticket en paspoort te kunnen tonen aan de dienstdoende agenten bij de controle posten. Neem wel de tijd, want het kan behoorlijk veel tijd in beslag nemen.
Graag ontvangen wij uw oorspronkelijke vluchtnummer, datum, naam (PNR: resereveringsnummer), alsmede het lokaal contact / evt. telefoonnummer, mobile, zodat een van onze collegae in Bangkok u kunt terugbellen.
Onze excsues voor alle ongemak.
Update: 23mei10