info assia

Hoihoi,

ik zou graag willen rondtrekken in tibet dan naar nepal en afsluiter thailand,

iemand tips voor goedkope tickets, slaapplts, low-budget travelling pls

ik reis alleen

grtz

thx

Tibet en low-budget zijn twee dingen die niet echt samen gaan. Tibet en alleen trouwens ook niet. Iedereen die door Tibet reist, MOET dit met een gids doen (buiten Lhasa). Anders kom je het ‘land’ niet in…

Thailand en Nepal zijn gene probleem om goedkoop te bereizen. Egypt Air heeft regelmatig retourtickets naar Bangkok voor 500-600 euro.

1 like

Hoi Ghanagirli,
Welkom op wereldwijzer,
Wat betreft vliegtuigtickets,vergelijk meerdere vliegmaatschappijen met elkaar,
kijk altijd op meerdere (vergelijkings)sites voor het bekijken van de tarieven en het boeken van het goedkoopste vliegticket. Let daarbij niet alleen op de ticketprijzen, maar ook op toeslagen en administratiekosten die in rekening worden gebracht. Kijk bijvoorbeeld op Cheaptickets.nl, Vliegtickets.nl of World Ticket Center.nl
Zoals Jenny het al heeft aangegeven vind je al tickets voor Bangkok rond de 482/530 en de betere luchtvaartmaatschappijen euchh… (Klm,eva en China airways zo rond de 700 euro)buiten de vakantie periode.
Tickets voor december betaal je al een slordige 990 euro.
Nog een tip,book altijd in het midden van de week,dikwijls schilt het zo’n 50 euro in jou voordeel.
Voor verdere vragen wat betreft Nepal,kan je altijd een berichtje plaatsen in het reiscafe van het Nepalforum hier op wereldwijzer.
Zelf kom ik al meer dan 31 jaar naar Thailand,het verblijven is daar heel spotgoedkoop.
Guesthouses vanaf 5 euro per overnachting tot 22 euro,prijzen van hotels vanaf 11 euro tot zo’n slordige 750 euro.
Eten kan je al aan een kraampje voor slechts 0,75 eurocent,natuurlijk bezoek je de MC Donald ben je wel wat meer kwijt.
Binnenlands vervoer in Thailand,bussen naar Chiangmai heb je al voor zo’n 12 euro,met de trein 17 euro en met de vlieger kom je al op 50 euro.
Nou zou zeggen kom ons eens bezoeken op het Thailandforum hier op wereldwijzer.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van één van de vele tempels die in Bangkok zijn te bewonderen.

https://www.vliegfabriek.nl/media/images/country/thailand.jpg

groet georgessiam

1 like