Dag Dennis,
Ik kan niet al je vragen beantwoorden maar wel een paar.
B. In Granada zijn genoeg parkeergarages om je auto te parkeren.
C. De luchthaven van Malaga is niet heel erg groot hoewel ze daar wel mee bezig zijn. Er wordt flink verbouwd. De aankomsthal is vrij klein en je kan buiten direct de bus nemen naar Malaga stad. Als je jou huurauto op het vliegveld op moet halen denk ik dat je 1 verdieping hoger moet.
D. Over een reservebril heb ik nooit gehoord. maar ik ben geen brildrager. Als het moet dan zou ik het doen want de politie in Spanje houdt van hoge boetes.
Even een aanvulling op wat Jaap schreef (overigens welkom op dit forum holandaluz):
A) Als je tijd hebt zou ik in ieder geval ook Sevilla en Ronda op je lijstje zetten.
C) Het klopt dat je een reservebril bij je moet hebben in de auto. En als je hierop gecontroleerd zou worden dan krijg je inderdaad een hoge boete die je ook nog es ter plekke moet betalen. Nu is de kans dat je aangehouden wordt heel erg klein en als dat al gebeurd denk ik niet dat ze naar je bril gaan vragen. Ik rijd hier nu al meer dan 10 jaar rond en mij is het nog nooit overkomen. Bovendien is het zomer en neem ik aan dat je een zonnebril draagt. De politie kan dan nooit nagaan of dat een gewone zonnebril is of niet. Ik zou me er niet al te druk over maken. Heb je een reserve bril dan meenemen, maar ik zou er geen speciaal hiervoor aanschaffen.