Indonesie juni/ juli 2008

Hoi, Ik ben Vera (27) en ga 5 weken reizen in Indonesie van half juni t/m half juli. Ik vlieg (heen en terug) op Bali. Ik ga alleen, maar zou het best leuk vinden om een gedeelte van de reis een reisgenoot te hebben. Dus wie gaat dezelfde periode en denkt er ook zo over? Indonesie trekt me vanwege de cultuur, de mensen, de natuur en steden. Ik wil een aantal weken rondreizen, in ieder geval op Java, maar ook genieten van de bounty eilanden (en snorkelen en duiken).

Hallo Vera,
Eindelijk iemand gevonden die ook naar Indonesie wil!!! Lijkt me super .
Zal wel maar 3 of 4 weken kunnen met als plan zeker Sulawesi aan te doen omwille van de gave duikspots in Mantano,Java voor cultuur en eventueel Sumatra omwille van de oerang oetangs…
Ben geintresseerd in cultuur,natuur en chillen ofcourse.
Zou het ook leuk vinden om in gezelschap te gaan en lekker samen bountyke te knabbelen op zo’n paradijselijk eilandje niwaar
Als het je wat zegt ga ik graag mee
laat snel wat weten want ben bezig met tickets .
Zou ook geen probleem zijn om vanuit Amsterdam te vertrekken want die lange vlucht is leuker met 2tjes toch
Groetjes

Geert

Hoi Vera,
Het schijnt dat je op Lombok (Gili-eilanden) ook mooi kan duiken en is vanaf Bali heel makkelijk te bereiken. Ik zit in die periode ook in Indonesie en ben al druk bezig met me inlezen. Succes met de voorbereidingen.
Esther

Hoi Vera,

Ik zit momenteel voor een aantal maanden in Yogyakarta en zou vanaf begin mei graag gaan rondreizen door Indonesie en Maleisie (incl. Borneo). Plannen staan echter nog niet vast, dus sta open voor ideeen ;-)…
12 juli moet ik in ieder geval weer terug zijn in Yogya, dus het zou om zo’n 9 weken gaan.

West-Java, Sumatra, Sulawesi en natuurlijk wat bounty-eilanden zijn plekken in Indonesie waar ik nu aan zit te denken om die langs te gaan…

Ik ben een meisje van 24 jaar, vorig jaar afgestudeerd en het begin van het werkende leven nog even aan het ‘uitstellen’. Het lijkt me mooi om een goede combinatie te vinden tussen avontuur, natuur, cultuur, chillen, uitgaan e.d. Ik ben eigenlijk overal wel voor in…

Lijkt het je een idee om eventueel delen te combineren, let me know! [EMAIL=“celine_brink@hotmail.com”]celine_brink@hotmail.com

Groetjes, Celine