Ik ben Kristel, 25 jaar, en hoewel ik helemaal gek ben van Zuid-Amerika wil ik deze reis eens proeven van een ander continent en wel Azie. Ik heb vooral heel veel zin om de wildernis in te gaan. De steden trekken me minder. Ik heb nog niet geboekt, maar heb voorlopig mijn zinnen gezet op de Filipijnen en Indonesie. Reizen in mijn uppie lijkt me leuk, maar samen reizen vindt ik toch net iets leuker, dus wie o wie kan zich vinden in mijn plannen of heeft voor dezelfde periode een ander low-budget idee waarmee ze mij wil overtuigen?
Mijn naam is Ferry, in feb. afgestudeerd de student Communicatie & Multi Media Design. Graag wil voor dat het echte leven gaat beginnen nog even er tussen uit, ik dacht een rondreis door indonesie. Wat denk je er van dan hoor ik het graag.
Ik zit momenteel in Yogyakarta en wil vanaf begin mei graag 9 weken rondreizen door Indonesie en Maleisie (incl. Borneo). 12 juli moet ik in ieder geval weer terug zijn in Yogyakarta.
Ik ben in principe overal voor in…
Vrijdag vertrek ik uit Nederland en zal ik een rondreis maken op Java, met Discovery reizen in het gezelschap dat ik daar zal ontmoeten. Ook komen we langs Yogayakarta maar dat is pas op de 5e dag.
Wie weet kom ik je tegen…:zon: