Indonesië en Filipijnen eind januari en februari 2015

Hi Allemaal,

Ik ben Imke, 26 jaar en na heel wat studiejaren heb ik besloten nog even te genieten van vrijheid en reizen voordat ik dan toch echt aan het werkende leven moet geloven.
Ik wil eind januari naar Bali vliegen en dan door naar andere plekken van Indonesië en de Filipijnen. Ik wil vooral naar plekjes gaan die nog niet heel erg ontdekt zijn, genieten van andere landen, stranden, natuur, het eten en vooral ook de andere culturen. Ik ben redelijk avontuurlijk, maar niet zo’n held als het gaat om survivallen/jungle tochten.
Iemand die een vergelijkbaar plan heeft en zin heeft om mee te reizen?!

Hi Imke,

Wat leuk dat je ook naar Azie gaat begin volgend jaar!
Heb je je ticket al geboekt?

Ik ga voor mijn vakantie 3 weekjes naar Bali/Indonesie, zie wel weer ik beland.
Lijkt me leuk een deel samen te gaan reizen!

Groeten,

Stefan

Hi Imke,

Goed vooruitzicht! Ik zit redelijk in hetzelfde schuitje, het ziet er naar uit dat ik half januari afstudeer en eind januari richting Azië vlieg voor twee maanden. De Filipijnen spreekt me erg aan om zo’n drie/vier weken door rond te reizen. Ik ben eerder een maand naar Vietnam geweest, erg bijzonder. Ik ben 23, behoorlijk avontuurlijk en ik houd van een feestje. Het lijkt me leuk om met een paar anderen in ieder geval te beginnen en dan zien hoe het gaat lopen! Ik twijfel nog over het tweede land dat ik wil bezoeken en in welke volgorde, maar dat zou zo maar eens Maleisië kunnen zijn :slight_smile:
Mocht het je aanspreken dan hoor ik graag wat van je!

Groetjes,
Aniek

Hoi! Ik vertrek half februari voor 3,5 week naar de Filipijnen om daar rond te reizen.ik ben 25 jaar heb al veel gereisd naar midden Amerika, Australië en Azië. Ik ga nu voor het eerst kortere tijd naar 1 land. Ik houd van een goede combinatie van cultuur proeven en genieten in de zon met een biertje. Mocht je in dezelfde periode ook in de Filipijnen zijn is het wellicht leuk om ergens te meeten!

Groeten Renee

Hoi hoi zijn hier nog mensen die rond april/mei op de Filipijnen zijn?
En daarna nog misschien Indonesië en/of Maleisië willen doen??
Ik hoor het graag groetjes Nathalie

Hoi imke Ikben Edwin 27 jr een enthousiaste/spontane/sociale/ persoon. Met praktische ensportieve instelling. Die een open persoonlijkheidheeft en een mensen mensentype is. Verder ben ik nieuwsgierige enavontuurlijke/reislustige houding.

lijkt mij leuk om met elkaar in contact te komen

Tel0652195605

Groetjes Edwin